lauantai 21. helmikuuta 2009

Pullasaldo nolla, herkkusaldo suklaalevy sekä karkkia


En sitten kuitenkaan jaksanu alkaa tekemään niitä pullukoita. Enkä myöskään lähteä metsästämään niitä mistään. Yritin tyytyä googlen kuvahakuun, sekä banaaniin ja päärynään.


Ei ne kuitenkaan loppupelissä auttanu, alko tekee vaan enemmän mieli makeeta. Siitä huolimatta vaikka olin syöny aamupalan, lounaan ja ton hedelmävälipalan. Suunnistin läheiselle kioskille ja ostin fazerina suklaalevyn (100g) sekä pienen irttaripussin(ehk 100g kans).


Mussuttelin hyvin mielin ja aattelin et nyt en ajattele ees oksentavani, koska päivä oli muutenki menny hyvin. Kattelin samalla fc venus-leffaa ja nautiskelin. Ku herkut loppu, aattelin et ei tullu ees mitenkään ällö makee olo ja eikä se niin sairas määrä ollu.


Kuitenki vähän ajan päästä jotenki vinksahti. Aattelin et miks jättää se suklaa esim sisälle, ku se on niin helppo yökätä pois. En mä paljon, vähän vain.. ja tuli "vähän vain" ei koko suklaata edes. Tilanteen ei olisi tarttenu ees tapahtua, mä oon niin hyvin tsempannu tän viikon. Kalorit jää tän päivän osalta silti yli tavotteen jo nyt, mutta haluisin silti eroon tosta juttusta.


---------


Tämän iän piti olla parempi ja
olotilan jotenkin tyyni
Kenen vika?
Kuka meni valehtelemaan?
Kadottanut olenko todellisuudentajun,
hajun siitä, mikä uhkaa koko ajan?
minun täytyy mennä eteenpäin,
on pakko mennä vielä enemmän mitä vaan.


Mä näen tyhjän taistelukentän
oon ihan yksin sodassa siellä
ja vihaan tyyntä myrskyn edellä
kun tapahtuu on helpompi hengittää
Mä näen tyhjän taistelukentän
pahimman vastustajani tiedän
minusta itsestäni sen löydän
ei, en pysty lopettamaan,
mä huidon pimeän taa
ota kiinni jos saat!



tiktak-sankaritar

Ei kommentteja: