perjantai 13. helmikuuta 2009

Mom, I have too good paper..

Työpaikka oli pullollaan tekopirteitä ihmisiä. "Kiitos paljon, susta on ollut paljon apua ja hyvät jatkot.. ainiin kiitos nameista" Samaa sai kuulla koko päivän.

Olisi tehnyt mieli kehottaa kaikkia olemaan rehellisiä, en mä säry. Kuoreni on kova ja se saattaakin halkeilla, mutta kotona seinien sisällä kun kukaan ei kuule se vasta hajoaa.


Työtodistuksessa lukee: Tehtävissään X on osoittanut olevansa erittäin ahkera, huolellinen ja oma-aloitteinen. That's not true. Ei minun kaltaiseni nyhverö voi saada mainittuja tunnustuksia. Olen paska, mutta en mä tee mitään paskalla paperilla, joka ei pidä paikkaansa. Turhuuden turhuutta.


Päivän ongelmiin KUULUI läksiäis täyskäri, jonka samassa firmassa oleva tilauspalvelu halusi mulle tehdä.
Puolet äiti suostui ottamaan, mutta osa jäi taakakseni. Ote herpaantui puolessa tunnissa ja nyt se puolikaskin on menneen talven lumia. Kyllä, sekin siellä putki sokkelikossa etsimässä uutta uhria...jota saastuttaa..
Nyt väsyttää, nukkumaan. Enkä taaskaan jaksa kommentoida tai lukea muiden blogailuja. Antakaa anteeksi.


1 kommentti:

ღ Crystal kirjoitti...

Mikä on läksiäis täyskäri?

(täytekakku? o.O)