torstai 19. helmikuuta 2009

Kummia unia ja toiveajattelua


Eilen illalla ennen ku nukahin, mietin miten ihmiset reagois jos kertoisin niille miten paha olo mulla on. Kuvittelin kaiken laisia asioita. Joku ehkä halais (toive ajattelua), mutta äiti esimerkiksi olis varmaan että "miks syöt aina niin paljo herkkuja?"


Tähän liittyen näin siis unta.


Olin siis saanu jostain määräyksen että mun pitää mennä asumaan sukulaisille ja niitten pitää valmistaa mulle täyspainonen ruoka, että opin ollemaan syömättä herkkuja.

En muista kauheesti siitä unesta yksityiskohtia, mutta kuitenkin. Yhtä'äkkiä olin sitte yheksän vuotias ja kotona. Ruokana syötiin muusia ja nakkikastiketta, sekä mukissa ei ollutkaan maitoa vaan kesäkeittoa?! Mä kaadoin aina sen keiton roskiin ku äiti meni tupakalle ruoan jälkeen.. weird.


Ihan kummallista, mielikuvitus ja alitajunta teettää kummallisia juttuja.

Mulla on ollu myös koko päivän kauhee sellanen tunne, että haluisin halata jotain. Kumpa mulla olis joku joka rakastais mua ja tykkäis musta semmosena ku oon. niisk..

------------

Pakko mainostaa että oon päättäny tästä lähin vahtia, että mä syön vaan 800-1000 kaloria/pv. Ihan sama sisällöstä, kuhan jää tohon haarukkaan. Sallittakoon 1200 ihan pahana ylärajana, vaikka kerran viikossa. Mulla ei oo vähään aikaan nimittäin ollu mitään tiettyä rajaa. Toivottavasti sääntöjen teko auttaa..