sunnuntai 1. helmikuuta 2009


Eilen olin taas kauppailemassa. Äiti meni kauppaan ja kysy tarttenks mitään, "enhän mä, mut voin tulla mukaan..."

Mukaan tarttui hunaja purkki(nams, en vois elää ilman), mysliä (teki mieli) sekä lehtihyllystä Fit-lehti. Eikä mun ostopäätökseen siis mitenkään vaikuttanut tossa etusivuotsikossa toi "Linda nujersi ortoreksian ja anoreksian".

Ei mun rahat ihan hukkaan menny, lehti oli sisällöltään ihan hyvä.

Nyt kuitenkin eiliseen mokaan. Illalla teki mieli rouskutella jotain ja otin sitte sitä mysliä. Kohta teki mieli leipää, kaapissa oli 3 palaa. Kaksi jotain täysjyvä kunkkuleipää ja yksi ruisleipä. Söin ne rasvattoman majoneesin kanssa(purkki jonka oon ostanu ajat sitte enkä raaskinu heittää pois vaikka maitotuote?)

Kun olin mussuttanut ne, otin pakkasesta 2 siivua lisää. Lämmitin mikrossa ja söin.

Sitten:

"Mitä helvettiä, miks mä noin tein?"




kulautin kaksi lasia vettä

ja sitten vessaan

kumartamaan posliini jumalalle

niimpä taas kerran ruskea mössö syöksyi ulos suustani

onneksi olen oppinut pureskelemaan kunnolla

ongelmia ei ollut kuin ruisleivän kohdalla

helvetti että kurkkua raapi

ne kovat liian suuret palat

:'(





ja niin se tapahtui taas












1 kommentti:

ღ Crystal kirjoitti...

Ensi kerralla heitä suoraan ne leivät wec-pyttyyn. Vitsi, pitää itekki käyä ostamassa Fit-lehti. Mä aina ostan ne lehet jossa on sh-juttuja :ss