perjantai 20. helmikuuta 2009

Kevättä ajatellen

Mulla on ollu pari päivää sellanen kauhee hinku päässä shoppailee. Tänään tuli rahaa tilille, jee :>> Mut höö ku en löytän mitää ostamisen arvosta :/

Mun pitäis ainaki kevääks hommata uus takki ja jotkuu kivat kengät. Aattelin et joku trenssi? Vai onks se liian tylsä? Nahkatakit olis kans kivoja, mut ne on tehty nahasta..tosin onhan mun laukku ja saapikkaatkin aitoa nahkaa.. Että siinä on se mun eläimiä ajattelu :S


Vilalla oli jotain kivoja, mut aattelin viel kattella. Alun perin mä lähin oikeestaan metsästämään Vilan noita kuvassa olevia farkkuja, mut eihän meidän kaupungin Vilassa tietysti niitä löytyny :S



Tänään oli myös viimonen päivä siellä työkkärin kurssilla. Se ohjaaja laitto meidät kirjottaa 'Elämäni nyt' tekstin. Kurssin alussa me siis kirjotettiin sellanen elämäni ennen ja nyt kirjotus myös. Tarkotuksena vissiin että se ohjaaja vertaa, onko tosta kurssista ollu hyötyä jokaisen tulevaisuutta ajatellen.

Ja himpura että mietinki että mitä mä siihen sitte kirjottaisin. Mullahan on mennyt sen lokakuun jälkeen ihan helvetin paljon huonommin. Henkisesti oon kaivanu ittelleni kauheeta kuoppaa ku joulun alla aloin ahmia ja oksennella menlkein joka päivä.

Kauhulla vaan muistelen sitte, että mitä kaikkea pessimististä mä siihen ekaan tekstiin oikeeen kirjotinkaan. Ainakin mun menneisyydestä, myönsin myös omistavani huonon itse tunnon sekä ystävien puutteen. En sen syvällisemmin, vai oliko se aika vihjaava?

Kyllähän mä sainkin siltä ohjaajalta siinä alkuvaiheessa monta kummallista kysymystä, kun tehiin kurssisuunnitelmaani. Ei oikeesti pitäis tollasia hölmöilyjä harrastaa. Kyllähän oikeesti haluisin että mulla olis asiat paremmin, mutta kuitenki eikö tää oo aika noloa? itsehän mä tähän olen ajautunut.

Lopulta kirjottelin siihen hieman väritetysti ja vaikenemalla joistakin osa-alueista. Kaikki on siis allekirjoittaneen mukaan paremmin ja tulevaisuus valoisa. Uuden alan opiskelut ovat alkamassa ja hän on iloinen, sekä toiveikas tulevaisuuden työllistymisensä kannalta.

-------------

Kaiken kaikkiaan tiedoksti teille. Olen siis aloittamassa maanantaina Ravitsemusalan opiskelut aikuiskoulutuskeskuksessa. Mua jännittää, enkä varmaan osaa sinne ku se on jossain kaukana kai :D



4 kommenttia:

Maija kirjoitti...

phöhöö sitä se olikin :D nyt kuumottaa poskia :p harmi et sul on ollu alamäkeä.. toivottavasti kevään aikana virkistyt! :) <3

Unknown kirjoitti...

Hih, kiva että tykkäät. :)

Tsemppii sulle opiskeluihin! Hyvin se menee kun lähtee positiivisella asenteella mukaan. :)

ღ Crystal kirjoitti...

Joo unet ovat mielenkiintoisia ja yleensä siitä tuuppa näkee unia mikä "ahistaa" ja mulla yleensäkin ovat sellasia "juoksen-karkuun" meinikillä :D

Marski kirjoitti...

Kiitti neuvostas, täytyy yrittää. :)

Ja onnee opiskeluiden suhteen. :)