tiistai 24. helmikuuta 2009

Noloa, luulotauteilua


Nukuin viimeyönä 2-3 tuntia, en saanu kunnolla henkeä. Olin ihan varma että mulla oli joku keuhkoputken tulehus...ku kert silloon lenkilläki otti keuhkoista.


Kävin illalla sairaanhoitajalla ja aaw se oliki ihan yli söötti poika tai mies siis. Olin ihan varma että se oli varmasti mun ikänen, korkeentaan 2 vuotta vanhempi :) Se otti multa sormen päästä verta sellaseen putkeen, joka pika testas oliks mul tulehusaarvot koholla.


Eka yritys. "Ompas sulla kylmät kädet, missäs sun hanskat on?"
-"Oli mulla lapaset, mulla on aina kylmät kädet.."


Poika puristaa verta mun sormen päästä siihen tikkuun.


-"Aika nihkeesti tulee, se on tää talviaika ku on kylmä"
-"Mullahan on tosissaan aina huono verenkierto käsissä" :D


Poika laittaa putkilon koneeseen. Ootetaan, se ottaa sen pois kun kone käskee sekoittaa. Poika sekoittaa ja laittaa sen takaisin. Kohta se näyttää ettei saanut tulosta.


Poika "Voi paska, se tekee tota aina välillä"


Eli uusiks koko homma toisesta sormesta. Nips ja taas se rutistaa mun sormen päätä hellästi mutta napakasti. Mutta laite ei toimi vieläkään :O


Poika "Nyt tein kaiken ihan oikein, olis sen nyt pitäny toimia"
-"Kiva, mun veri on ihan kuollut" ja mun jännitys vähän laantuu..


Kolmas kerta toden sanoo. Ei mitään, arvot on ihan normaalit. Se kattoo vielä lämmön korvasta, 36,2. Myös pikasesti mun hapen kulun kehossa, jollaan laitteella sormen päästä. Kaikki ihan ok. Se käski vaan lepäillä, pukea lämpösesti päälle ja syyä buranaa. Mä puin päälle ja vilautin lapasia, kyllä käsineet omistan :D.


Mä kuitenkin kaiken kaikkiaan nolasin itteni niitten silmissä, ku musta ei löytyny mitään. Halusin kuitenki varmistaa. Mulla on ollu noin kolme vuotta sitte muistaakseni keuhkokuume, ei ollu kivaa. Nyt oli kuitenki vissiin kyseessä joku luulo tauti..




Ei kommentteja: