keskiviikko 11. helmikuuta 2009

Kyllä katsokaa vaan, täältä se läski taas lyllertää...


Töissä oli kamala päivä. Olin taas niin satametriä alempana muita. Ensin oli kiire, ei keretty pitää ku 10 min ruokatauko. Sitte jouduin loppupäivän tehä töitä sellasen tyypin kanssa josta en tykkää ollenkaan.

Ruoka tauko oli kamala, koska mulla oli jo 11.50 tietenki ihan kauhee nälkä. Aamupuuro oli ajat sitte sulanu ja kulutettu masusta. (5.30) Sitte piti hotkia kauhealla vauhdilla se salaatti lautanen ja ruisleipä.

Mua inhottaa muutenki tollaset tilanteet ku se on semmonen iso ruokala, mikä on silleen melko täynnä ihmisiä. Siellä ruokailee noin 200-250 päivässä siis. Et tunnistaa silleen kasvoista ne ketkä siellä käy päivittäin.

Oikeesti hävettää se kun kaikki näkee määrät, jota ihmiset syö. Leipäpöytä on tietenki keskellä salia ja kaikki sai taas kattoa kun mä hain leipää. Kaikki varmaan ajatteli et mikä tolla norsulla on ku ei tollanen kasa salaattia riitä, vaan pitää vielä leipä syyä?!

Siellä mä haarukka täristen hotkin salaattia poskeen, kaikkien tuijottaessa. Näytin varmaan just sellaselta amerikkalaiselta, jolta on jääny välipala ranskikset syömättä. Eli hotkii kuin voisi syödä koko lehmän...


1 kommentti:

ღ Crystal kirjoitti...

Joo minäkin inhoan ihmisten ilmoilla syömistä, ne ahdistaa koska olen niin epävarma kaikesta. Tänään kävin yliopiston ruokalassa syömässä pitkästä aikaa ja minua hävetti. Yritin nopeasti syödä mun lohipalat ja juustoa ja hieman lanttua ja melkein juoksin ulos ruokalasta kyyneleet silmissä.

Mutta pidän niin paljon lohesta, (kalasta ylipäätänsä) että oli pakko mennä syömänn ja ei ole varaa ostaa itse lohta niin olin sitten siellä..

Semii:>