perjantai 13. helmikuuta 2009

perjantai 13.


Pitkästä aikaa aamupostaus. Tarkoitus oli herätä herätyskelloon kello 8, mutta simmut aukesi jo klo seitsemän. Kivempi tietysti että herää ittekseen, koska sillon on aina virkeämpi olo. Mutta miksi tänään? Luulin että mulla on ollut kauheet univelat, kun olen mennyt nukkumaan siinä puol yhentoista aikaan ja herätyskello herättänyt klo viisi.

Nyt onkin sitten ollut aamu datailla, kun töihin vasta klo kymmenen. Onpa muuten viimonen päivä siellä harjoittelupaikassa!! Mulla on tossa keittiön pöydällä 4 karkkipussia, vien töihin vähän namia kun ne on jaksanut kestää mua :D

Nyt kuitenki tekis ihan sairaasti mieli jotain leivoksia. Löysin aivan ihanan amerikkalaisen blogin, joka asuu Ranskassa. Oon tässä aamun kahlaillu sen blogi historiikkia ja nams. Kuvat ovat aivan tajuttoman hyviä ja parasta silmän ruokaa ikinä :D heh.



ps. ravistin aamulla soijamaitoa ja tottakai se aukes kesken ja roiskutin pitkin pöytää.. ihana 13. perjantai

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

oli kivaa kun olit päivittänyt jo aamulla :P