keskiviikko 29. lokakuuta 2008

Väsyttää

Mulla on varmaan joku syys väsymys, tai sitte oon apua papua tulossa kipeeks :S No oon syöny tänään 3 mandariinia ja kasan vitamiineja ni oon ainaki yrittäny suojautua. Sain myös nukuttua päikkärit sen kurssin jälkeen ku päästiin niin aikasin tänään.

Eilen tapahtu kuitenki jotain kummallista. Luin kirjastosta lainattuja fitness- lehtiä. Avasin konvehtirasian, minkä olin siis ostanu lidlistä varalle jos tulee makeenhimo. Popsin sitte yhen kerroksen niitä, oli jopa ihan hyviä vaikka oliki lidlistä.

Päätimpä sitten vähän ajan päästä, että mennäämpä oksentamaan. Ja minähän oksensin. Voisin sanoa, että elämäni ensimmäinen oksennus johon olin tyytyväinen. Yökin niin kauan, että olin varma että kohta mun sydän tulee ulos jos jatkan.

Aivan kamalaa, mun naama oli niin turvonnu laikukas sen jälkeen, et en kehannu lähtä huhuilee kissaa ulkoonta mun kanssa nukkumaan..

Tänään sitte ku pääsin sieltä kurssilta kävin kirjastossa ja siellä oli uutuus hyllyssä syömishäiriöistä kertova kirja. Ensin aattelin et kehtaa lainata sitä, mut lainasin kuitenki. En muista tarkalleen sen nimeä mut joku "Olen juuri syönyt" tai saman tapanen. Siinä on semmosia irtokarkkeja kannessa. (jos joku tunnistaa)

Ku pääsin kotiin ni avasin sitte sen ensimmäisenä ja menin sängylle makoilemaan ja lukemaan. Luin - hain suklaarasian lopun - söin - koko kerroksen - ja menin taas oksentamaan. Pienellä treenauksella mä kyllä opin sen. Pakko oppia. Sitten mä en enää paisu niin älyttömästi jos erehdyn ahmimaan.. Olenhan mä saanu sitä painoa jo taas alemmas :)

4 kommenttia:

m kirjoitti...

liian laiha.

teit virheen eilen, tuut katumaan :/

maija kirjoitti...

Sanotaanko vaikka et ois helpompi elää jos vain laihduttaisit etkä oksuisi. Nimittäin siitä alkaa kärsii. Mäkin oon vähän oksennellut, mutta koitan tarpeen tullen välttää.

Anonyymi kirjoitti...

kuule ymmärrän tilanteesi mutta tuo oksennus ei kyllä auta asiaa :( koska syömishäiriö on alkuperin psykologinen ongelma, oksentaminen ei vie ongelmaa pois.ja se on kaikenlisäksi terveydelle erittäin vaarallista! oletko harkinnut puhuvasi asiasta kenellekään? (:

Blue butterfly kirjoitti...

Mulla ei oo mitään muutakun lihavuus ongelma ja liian hyvä ruokahalu.

Vanhemmat ei oikeesti ees väitä, ne ei varmaan ees itkis mun hautajaisissa..