lauantai 11. lokakuuta 2008

Do you like pancake's?


Tää päivä on menny masistellessa tota kauheeta ilmaa. Aamust asti tuullu ja välillä satanu semmosta tihkua. Aamulla olin varmaan lenkillä kiva näky, ku naama nurinpäin ja hiukset tuulesta sekasin :/
Tänään tuli myös kauhee reisi ahistus kohtaus :S Oikeesti miten mun reidet voi olla näin isooooot?!! Mun on pakko saada ne ensimmäiseksi pois, mä inhoon niiiitä! Kyllä mua mun maha ja käsivarretki huolestuttaa, mut NOI REIDET!!! HUDGE!



Hahaa olin myös tänään vähän ilkee :D Paistoin iltapäivällä kauheen kasan american panceikkeja (miten ikinä kirjotetaakaan?!) :D. Mun veli on kipeenä ja aattelin vähä piristää sitä, ku ne on sen herkkuja :) ja samalla tietysti muille, en siis ainoastaan sille :P


Ilkee sen takia siis, että en ite ottanu niitä ollenkaan :D Jee! Mulla on tänään kokopäivän ollu sellanen itseällötys olo ettei tehny ees paljo mielikään, niiku aiemmin kuvailin siis. Niitä on kyl vielä paljo jälellä, mut en aio sortua! Lähen heti pesee hampaat ku tuun koneelta pois, ni en ees pysty enää syömään niitä :)


Ehkä voin kuitenki huomen aamupalaks ottaa yhen jos mieli tekee... mut jos ei tee, ni en ota. Koska kuluttaisin sen kuitenki aamulenkillä, ni se ei olis kauheen paha...kait?

1 kommentti:

m kirjoitti...

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO