maanantai 20. lokakuuta 2008

My own secret project


Haah nyt voin vihdoin kertoa, kun se kävi toteen vihdoiin! Oon niin ilonen, sain oman "kämpän"!! Muutin siis oikeestaan mun vanhempien omistamaan, meijän pihalla olevaan asuntoon. Se on ollu muuten vuokrattuna, mut nyt se vapautu hiljattain ni äiti anto mulle mahollisuuden muuttaa sinne, JEE :D

En mä siitä niille nyt vuokraa maksa ku en oo töissä, mut lämmitykseen ja veteen toi työttömyysraha varmaan riittää. Saan siis myös päättää mitä syön, koska saan ostaa tästä lähin itse omat ruokani.

Tietysti siis jos mulla jää noitten muitten menojen jälkeen rahaa, mikä ei tietenkään oo taattu :D Mut eipä oo ainakaan niitä ainaisia keksipurkkeja kaapeissa ja suklaapatukoita kahvinkeittimen vieressä oottamassa, että mä ahdan ne turpaani!! Siis jos en osta ite :DD

Viikonloppu on siis menny tavaroita kannellessa sinne. Vielä pitäis jaksaa mennä järjestelemään kaikki tavarat paikoilleen ja ostaa puuroa, leseitä ja pussikeittoja kaappiin etten ihan näännytä itteäni. Vähä naurattaa toi viiminen laini, kumminki ostelen vaan karkkia ja leivoksia joka päivä ku kukaa ei oo kyttääs :D No sit pitää alkaa täyspäiväseks bulimikoks varmaan...

Täytyy myös hankkia oma vaaka (of course) ja kahvinkeitin tietysti.


ps. Tänään tuli vastaus kirje siitä koulutus jutusta johon hain :> Jaaa mä pääsin :D oon aika vähän hei ilonen nyt, ehkä nää jotkut asiat järjestyy joskus ees :) Se alkaa viikonpäästä, joten jotain rytmiä tähän touhuun ees ku pitää mennä klo 9 aamuks sinne aina.

Jos joku lukee ja ihmettelee et mikä koulutus, ni suunnannäyttäjä koulutus jossa opastetaan ja kerrotaan eri vaihtoehtoja opiskelupaikoista tai alanvalinnasta.


Ehkä herkuttelen tänään ton kunniaks...

Ei kommentteja: