perjantai 3. lokakuuta 2008

Perjantai ahistus juovista ihmisistä

Tää on kummallista, muilla on sunnuntai ahistuksia mulla taas perjantai ahistuksia. Mua on pienestä asti ärsytäny kun vanhemmat juo, tai ihmiset yleensäkkään. Mitä mieltä sä oot tästä asiasta ja tästä asiasta ja blaa blaa blaa... ärsyttää! jotenki tuntuu et mun vanhemmat, tai äiti ja isäpuol ei osaa keskustella asioista ku ainoastaan silloin ku ne juo. Kaikki asiat nostetaan perjantaina pöyälle ja tentataan kilpaa niistä.

Ärsyttää, mulla ei tosin oo kauheesti kokemusta humalaan juomisesta. Muutaman kerran teininä ja ruhtinaalliset 2 kertaa täysikäsenä. Ehkä se ärsyttää mua juopuneissa, että ne ilmasee tunteensa niin selvästi. Ite en tuo omia mielipiteitä ja tunteita mitenkään vahvasti esille normaallissakaan elämässä, vaan mielummin peitän ne. Ihmiset on vaan liian avoimia mun "makuun" juopuneina.

Joskus on kuitenki hetkiä, et mun tekis mieli vetää yksin jotkut hurjat salakännit omassa huoneessa. Yksin juominen on jotenkin siistimpää. Siitä ei lähe kauheeta melua ja kukaan ei nää jos sulla on hetken hyvä olo ns irrottautumisesta omasta elämästä.

1 kommentti:

maija kirjoitti...

Hmm, minä en ole koskaan vetänyt kännejä, mutta tiedän monia jotka ovat. Minua ahdistaa aina perjantaisin kun toiset hilluvat kylillä juomassa, suutelemassa ja noh, mitä ikinä sitten tekevätkään. Ja samalla tiedän, etten voisi itse elää sellaista elämää. Olen kontrollifriikki...