torstai 16. lokakuuta 2008

Koulutus haastattelu

Mulla oli eilen aika sinne työvoimatoimiston koulutuksen haastatteluun. Meni omasta mielestäni ihan hyvin, mut jotenki jäi sellanen tunne et mua ei välttämättä oteta siihen ryhmään.

Ne haastattelijat kysy siihen malliin jotain kysymyksiä, et mitä jos tulisit tohon ammatinvalinnan ohjaukseen jos nyt et pääse tähän ryhmään? Eli kuulosti siltä, et mulla on jo perjaatteessa koulutus ja saisin töitä jos vaan kovasti yrittäisin.

Mulla ei vaan oikeesti oo mitään semmosta oma-alotteisuutta, eikä kukaan painosta kotonakaan mua hakemaan töitä... On siis vaan semmonen olo et ihan sama lojunks mä koton vai ettisinkö töitä. Kukaan ei kuitenkaan välitä mitä mä teen. Mä tarttisin oikeesti jonkun tukea, tai jonkun ihmisen joka potkis persauksiin...jotta saisin jotain aikaseksi siis

Vastaus tulee kuitenki kirjeitse maanantaina. Siihen asti spekuloiden siis, että mitä jos? Mitä jos ei? Se vaan olis niin mun juttu. (Suunnannäyttäjä koulutus)

Tässä blogissa en oo taas vähään aikaan selitelly mun syömisiä. Ainoastaan vuodattanu mun elämää, hassua sinänsä koska mähän perustin tän blogin että kirjottaisin syömisestä...
Joka tapauksessa toissapäivänä söin iiison(400g) karkkipussin :S, joten eilinen syöminen jäi noin 300 kaloriin ku liikunnat oli vähennetty.

Tänään myös luvassa "kevyt"päivä tai normaali.. en oikeen tiiä. Nykyään en oikeen tiiä onko mulla ollu enemmän sellasia päiviä, jolloin oon syöny vähän vai paljon (paljon=yli mun päivän tavote määrän). Sillä normaaliksihan sanotaan sellasta jota tapahtuu enimmäkseen :D

Ei kommentteja: