tiistai 28. lokakuuta 2008

Tällä postauksella ei ole otsikkoa, hah

En keksiny mitään otsikkoa, joo oon tylsä taas. Viime kirjotuksestaki on liikaa aikaa. En oo oikeesti päässy ees koneelle ku viimeks melkeen viikko sitte. Se on hyvä ku perheen käytössä on ainoastaan yksi kone.

Pitäsi ostaa siis mahdollisimman nopeasti oma kone. Ja mulla ku tota rahaa on niin hirveesti, ni saatta mennä tovi ennen ku saan ostettua sen.

Nyt on siis vihdoinki kaikki tavarat omas kotoon :) jee! Mulla on ihan oma tilaaalallallaa :P, no ei, ei se mun IHAN oma ole. Kuitenki ainoastaan omassa käytössä asunto, jossa ovessa lukko ja mulla ainoastaan avain :D
Niin hyvältä ku mun suunnitelmat ajatuksissa kuulostiki, ni ei oo vielä käyny toteen. En oo saanu kelalta niitä rahoja vielä, eli oon syöny meijän porukoitten kaapeista ruokaa. Oon mielestäni saanu silti vähennettyä syömistä, koska oon iltapalailun jälkeen menny sinne mun rakennukseen suoraan.
Eli mun pahe on aina ollu, että illalla ahmii telkkarin ääressä. Nyt ku kattoo telkkuu, ni voi vaan aatella et teenpä samalla vatsoja tai hypin hyppynaruilla, ku ei oo mitään pupellettavaa kaapeissa :D
Oon nyt käyny kans pari päivää sitä kurssia ja mun mielestä se tuntuu ihan hyvältä ajatukselta. Me ollaan pohdittu meijän vahvuuksia ja heikkouksia siellä. Huomasin myös kas tadaa, et ei mulla mitään vahvuuksia ole :/ tai sitte on, mut en tunnista niitä. Umpipessimistinä löydän aina siis vain ne paskimmat asiat.
Meijän kouluttaja sano, et ihmisen hiljanen puhe vaikuttaa ihmisen mielialaan ja asenteisiin todella paljon. Hiljainen puhe on siis mitä ajatellaan jostain asiasta. (esim. ei hitto mikä ruuhka olis pitäny mennä kävellen, ku olisin jo perillä). Yleensä jopa 80-90% tosta hiljasesta puheesta on negatiivista siis. Mulla tuli heti tietysti mieleen, et mulla on varmaan 99% tai jotain :D

Ei kommentteja: