tiistai 4. marraskuuta 2008

Haluuuun läppärin!


Ai että mä haluun oman koneen, vitutta tunkeilla tänne porukoille nyt ku oon muuttanu. Täälä on aina kauhee häslinki, ni ei saa mitään mielenkiintosia tekstejä aikaseks.. Tosin enhän män muutenkaan sais tästä mun umpitylsästä elämästä mielenkiintosta luettavaa.


Muuten oon syöny vähän ja oon melko tyytyväinenkin jopa. Tänään tuli vaan tosi heikko olo yhtä'äkkii, ihan ku olis ollu kännissä :'D Sitte söin ompun ja uskalsin jopa lähtee pyöräilee kauppaan. Annoin ittelleni luvan ostaa tanskanmunkin (hääh?!), koska oli menny niin hyvin. En ees tiiä paljo sellasessa on kaloreita, ehkä 400-500? Kulutinhan mä kuitenki siinä pyöräilyssä 130 ja jumppasin samalla ku katoin huippista. (huippumallia)

Äsken ku tulin tänne meijän porukoille, ni kuulin et meijän kissalle oli käyny köpelosti. EI ollu siis kuollu, vaan joku oli raapassu sitä simmuun :/ Sellanen viilto keskellä silmää, voi pikkusta. Onneks se ei mitenkään vuoda, et se on vaan pieni naarmu sarveiskalvossa (vai mikä se nyt oli?) Se varmaan parantuu ittestään, ku ei se ees punota. Hurjan näköstä ku se kissa käyttää vaan toista silmää, eli ei aukase sitä pipisilmää. Hyvä silleen ettei ainakaan pöpöjä mee sitte :)

Ei kommentteja: