lauantai 29. marraskuuta 2008

Hidas päivitys on merkki huonosti menemisestä.

Kyllä tiedän, viime päivityksestä on taas ikuisuus. Ja kaikkea kamalaa on tapahtunut.

Ensinnäkin oon ahminu vaikka mitä, enkä uskalla mennä vaa'alle. Sain siis vihdoin ostettua viikko sitte jopa oman :)

Oon ollu leipomossa nyt viikon työharjottelees. Valkkasin paikan ite, en tiiä miks. Varmaan koska oon tämmönen hölmö, joka haluu ruokkia omaa pahaa oloa hakeutumalla herkkujen lähettyville.

Ja oikeesti oon ollu niin väsyny koko viikon että voi jeesus. Nukuin kahtena päivänä yli tunnin päikkäritki jopa. Se työ on ollu niiin raskasta, vaikka energiaa oon syöny varmaan 3 kertaa oman tarpeeni joka päivä. Työaikaan kuuluu kaksi taukoa ja syömiset saa ottaa niistä koreista johon on laitettu ylimääräset leivonnaiset. Eli kaiken maailman viinereistä karjalanpiirakoihin ja vehnäsämpylöihin.

Ens viikolla on pakko ottaa kyllä omat eväät ettei tuu enää kaapattua mitään viinereitä...

Apuaa ja nyt on taas kiire pois koneelta, jospa joulun jälkeen mulla olis vielä rahaa ni saisin ostettua sen koneen ittelleni. Enkä ehtiny ees oikolukea tekstiäää..

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

moi, lueskelin sun blogia aika pitkään tänään :)

pakko kyllä sanoa, että valtava kirjoitetaan englanniksi huge ei hudge :)

Blue butterfly kirjoitti...

:D hahaa joo huomaa että mun enkku oli koulussa 6..