perjantai 14. marraskuuta 2008

Viisaat on viisaita ja niitä kannattaa uskoa.


Nyt mä vasta ymmärrän, että oikeasti tein virheen kun opin tämän. Olis pitänyt uskoa näitä viisaita.


Tänään söin raejuustoa. Sen jälkeen otin pakkasesta 2 pakasterasiallista mokkapaloja. Olin siis pakastanu ne etten vois ahmia niitä, ku ne on jäisiä.

Ei se mua haitannu "hätä keinot keksii", sulatin ne siis mikrossa ja ahmin. Siinä oli suunnilleen ½ pellillistä niitä leivoksia. Ja olin tarkottanu ne hätävaraks vieraille. Nyt tiedän että jokainen joka kyläilee mun luona, saa tuoda omat kahvileipänsä. Minä en niitä pysty ostamaan tai tekemään varastoon. Edes vaikka pakastaisin ne.

Deletoin tietysti, ja nyt on kurkku kipeä ja rauhaset turvoksissa. Näytän ihan possulta.

2 kommenttia:

m kirjoitti...

aijaijaijai :(

m kirjoitti...

olitk päästäny nälän liian kovaks?