tiistai 11. marraskuuta 2008

PaaPaapaskapää!

Oon taas ollu ku mikäkin idiootti taas kolmepäivää putkeen. Ensin isänpäivänä ravintolassa tilasin isonannoksen (en tienny et olis niin iso) paneroidunkanapihvin parmesaanijuusto-täytteellä sekä isolla kasalla riisiä. Ja kyllä, söin kaiken, melkein. Kaksi ruokalusikallista jäi. Oli pakko jättää, muuten se tarjoilija olis kattonu et mikä hiton possu oon :S

Eilen sitte jatku, kun tulin kotiin sain syötyä ihan ok mutta-pa-mutta. Illalla sitte kävin kuitenkin siwassa, 0,9 litraa Aino- suklaajädeä. Eikä jääny siihen. Mulla oli ostettuna kaapissa hätävara-evääks metsämarja pausseja. Ette arvaa, söin puol pakettia niitä keksejä vielä ton jätskin päälle. Mulla ei ollu vaihtoehtoja, oli pakko oksentaa. Yök mua!

Tänään kaupassa ostoskori näytti taas tältä:
-6 kpl kananmunia
-leivontamargariinia
-isopurkki 0,3 % raejuustoa
-260 g milkan konvehtirasia
-2 kpl rock-pantteri jumbopussi (oli vaan 1€/2 kpl) eli en voinu olla ostamatta.

Ei mitään järkeä. Mulla oli kauhee hinku ostaa leivonta-aineksia, ku en oo pitkään aikaan päässy mitään leipuroimaan. Ja suklaataki alko tekee mieli. Ja karkitki oli poisto tarjouksessa. voi piiiiiiip!

No ton konvehtirasian söin ja oksensin. Kävin saunassa ja nyt en kyllä syö enää mitään! Nyt on oikeesti pakko ryhditäytyä, mä inhoon tätä ku tulee kauhee herkuttelu putkiiiii :'( Painoki on varmaan noussu 1000 kg, vittuu, kerranki ku se oli menny niin ales....

Ei kommentteja: