tiistai 2. joulukuuta 2008

niin paska olo

Tässä viikossa ei oo ollu vielä mitään kivaa. On ollu koko ajan taas sellanen olo etten oo hyödyks kellekkään. Eikä mulla ittellänikään oo yhtään haskaa, eikä kukaan kaipaa. Mulla ei oo ketään läheisiä ihmisiä jotka olis lähellä, siis henkisesti. Fyysisesti liiankin lähellä, eikä ketään kiinnosta mun asiat ja kysele et mitä kuuluu? Niin helppoa, mutta niin vaikeaa.

Tän päivän syömiset meni ihan hyvin, mutta silti ahmin päikkiksiltä herättyäni liikaa.

puuro ja kahvi
cottifrutti
kahvia
½ ananasta, leseitä ja 125 g rahkaa
2 kourallista pakastemansikoita (mummolta hajos pakastin, ja niissä oli varmaan kilo sokeria)

Ku heräsin siis mulle tuli ihan kauhee rouskutushimo. Oon ostanu sitä varten regulars Allbraneja(miten ikinä kirjotetaan). Söin kupin niitä ja mehukeittoa. Ei riittänyt, 2 näkkäriä majoneesilla, paprika, 2 näkkäriä majoneesilla. Ja se tuntu liialta yöö..

Nyt vituttaa, en haluu joutuu oksentaa enää ennen lauantaita. Sillon on pikkujoulut meijän mummolla ja en haluis välttämättä näyttää sikotautiselta jolla ei erota leukaa...

Ei kommentteja: