tiistai 16. joulukuuta 2008

Kipeenä


Yök että inhoon flunssaa :S Oon nyt neljä päivää ollu taju ihan kankaalla, vaikka kuumetta ei ookkaa. Ihan hakattu olo ja oksettaa..

Pakko nyt myös mainostaa tässä, että en oo ahminu viikkoon!! (osa syynä tää flunssa tietysti)
Mutta paino oli tänään aamulla yökkäri päällä silti 60,6 :> Tosin sekin varmaan tän kaameen nuhan ansioista. Oon silti iloinen.

Huomena on varmaan kuitenki pikkuhiljaa pakko raahautua töihin. Otan sitte vähä rauhallisemmin nää kolme päivää, ku onhan sitte taas kuitenki viikonloppu.

Tosin viikonloppuna pitää varmaan jaksaa lähtä ostelemaan viimiset joululahjat. En siis mitenkään viimetippaan taas oo jättäny :D Oon niin huono vaan keksimään mitään kivaa lahjaa. Oon nimittäin semmonen, etten haluis ostaa mitään semmosta mitä ei tuu käytettyä. Kuitenkaa en haluis kysellä sitte suoraan että "Mitähän sä nyt haluisit?"

Harva edes osaa vastata siihen. Sitte jos saaki jonkun vinkin, ni se ei oo hauskaa ku osaa jo aavistaa mitä keltäkin saa. Joo tiedän, oon monimutkanen mutta käytännöllinen :P

Nyt meen kuitenki juomaa kuumaa kaakaota ja kattomaan dvd-varastoa :D

Ei kommentteja: