sunnuntai 28. joulukuuta 2008

Joulukuulumisia

En oikeen oo osannu nauttia Joulusta ollenkaan, vaikka ootinki sitä paljo. On ahistanu taas niin helvetisti ja oon syöny varmaan yhtään valehtelematta 4 kiloa suklaata ja kasan joulutorttuja sekä pipareita. Oksennuskertoja 5 päivän sisällä 8 kappaletta.

Nyt en halua mitään kommenttia seuraavasta lauseesta, koska kirjoitan tänne asioita joita kirjoittaisin päiväkirjaan jos uskaltaisin sellaista kirjoittaa siis. Säikädin tänään ihan tosissaan kun alko pistämään rintaan ihan kauheasti pöntön halailun jälkeen. Sydän hakkasi ihan älyttömän lujaa ja pisti kovaa rintaa. Tuli vaan mieleen että tässäkö se sitten oli.

Rauhotuin sitte ja menin sohvalle. Enhän mä vielä mihinkään sydänkohtaukseen tai rytmihäiriöihin voi kuolla, koska jotkut saattaa tehdä kuukausia, vuosi tai kymmeniä vuosia tätä eikä kuole sydänköhtauksee. Vaik onko mulla vaan niin heikko sydän että se sanoo ittensä irti näin pienen harrastelun jälkeen? En tiiä mutta ainakin se säikäytti.

Kesällä asetin painotavotteille aikarajat ja jouluaaton kohdalla luki 58 kg. Jouluaamu paino oli 60,2 kg eli kaukana siitä. Tänään 61,1 kiitos suklaan ja kaiken muun paskan. Haluun oikeesti niin paljon ton ekan luvun olevan 5, koska herranjestas miten iso luku voi olla joku 6!

Ja mä jauhan aina vaan tästä samasta, ei ihme että blogilla ei noita lukioita paljoa ole..

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tykkäisin lukea sun blogia, mutta kirjoitat niin harvoin :(

Blue butterfly kirjoitti...

Mulla ei ole omaa konetta siksi tekstejä tulee niin harvoin.

Oon nyt kohta saanu läppäri rahat kasaan niin saan ostettua oman koneen :)