sunnuntai 4. tammikuuta 2009

uusivuosi, samat kujeet

Mulla oli taas kerran niin helvetin kiinnostava uusi vuosi. Olin töissä vielä sillon aattopäivänä ja ku tulin kotiin söin ja menin nukkumaan. Heräsin puol kuuelta ja katoin koko illan vanhoja O.C:n dvd-bokseja ja söin mandariineja.
Mua ei edes kiinnostanu lähtä kattomaan meijän porukoitten raketteja, ku sisko soitti haluisinko tulla kattoo.
-En mä jaksa mua nukuttaa
Oon niin tylsä ihminen. En saanu edes keltään uuden vuoden toivotusta, en galleriassa, en sähköpostilla enkä tekstiviestillä. Turha tietysti valittaa, koska enhän mäkään toivottanu kellekkään hyviä uusiavauosia. (enkä nähnyt yhtään rakettia ku nyhväsin sisällä)
Muuten on mennyt normaalisti, mainittakoon etten ole oksennellut enää tämän vuoden puolella. (kiitos säikähdyksen) Aamu paino tänään 60,8. Aamuvatsakin oli aika litteä, kiitos skipatun iltapalan ja saunan. Iso se silti oli ja reidet myös. mutta ehkä tämä vuosi on parempi vuosi, ehkä..
Ainiin laskin omaksi huvikseni että paljon mä söin yhteensä joulun alla joulukonvehteja ja suklaata. Tulos 6 kg 30g, ihan helvetisti! Eli noin 30 150 kaloria ja jos en olis oksentanu ja kuluttanu niitä ollenkaan niin 30 150/700=noin 43 kg!! Olisin lihonnu näin laskettuna 43 kiloa!! :O

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

43 kiloa? :o miten siitä tuli noin kamala määrä? hui. Mä en taida syödä enää suklaata ollenkaan. Siitä lihoo aina niin varmasti ja vauhdilla.

Anonyymi kirjoitti...

No ei nyt ehkä ihan noin paljon :D Eikös yks kilo läskii oo 7000 kcal? siis laskennallisesti olisit lihonu 4,3 kg. Eikö elimistö pysty varastoimaan kerralla mitään 30 000:tta kcal. Joten älä stressaa.

Blue butterfly kirjoitti...

Eiks yks kilo oo 700 eikä 7000 kcal?

Anonyymi kirjoitti...

no ei todellakaan oo. Kato vaikka jonkun rasvapaketin kyljestä. Voissa on esim. 725 kcal/100g eli 7250 kcal/1kg. Ja suunnilleen samaa tavaraa se on ihmisläskiki on. http://www.fineli.fi/food.php?foodid=500&lang=fi Siinä vielä voin ravintosisältö.