perjantai 16. tammikuuta 2009

Tässä syöpöttelyssä ei ole mitään järkeä


Tässä päivässä ei ollut mitään vikaa, kunnes sitten menin töitten jälkeen kauppaan.


Mukaan tarttui maidon ja perus setin lisäksi mm 300g karkkia, 2 pätkistä, 0,5 l jädeä, kananmunia sekä 300 g kanasuikaleita. Noita kanan munia mun piti ostaa vaan sen takia, että aattelin hemmotella mun kesyrottia jotka rakastaa keitettyä kananmunaa.


Olin seittemän aikaan sitten kotona. Aattelin ensin syyä jotain suolasta ja tuli mieleen että vois paistaa munakkaan. Sitten alko tekee mieli niitä kanasuikaleita, paistoin ne. Söin siis 3 kananmunan munakkaan ja 300 g kanasuikaleita. Sitten puoli litraa siruunalaku jädeä, ne 2 pätkistä sekä karkit.


Siinä vaiheessa aattelin että kun kerran kaikki on jo pilalla teenpä lettuja vielä. Niimpä tein, tuli jotain 10-12 lettua. Söin vielä ne, sokerin ja appelsiini tuoremehun kanssa kun ei ollu mitään muuta sopivaa niitten kanssa kaapissa.


Siinä vaiheessa olin niin täynnä että silmissä ihan vilisi. Olin täysin ruoka humalassa. Vatsa oli niin täynnä, etten edes meinannut saada mitään pois. En mä edes jaksanu kunnolla yrittääkkään, vähän vain niitä lettuja siitä päältä.


Nyt on siis taas niin helvetin paha olo henkisesti ja fyysisesti. Ja nyt kun kirjotin sen ylös niin toi kuulostaa aivan tajuttomalta määrältä ruokaa. Mahtuko ne muhun, kyllä jok'ikinen suu pala. Tossa ei ollu oikeesti mitään järkeä. Mä en edes aluksi mitenkään ahminu, noi letut ehk..mut muuten silleen norm reippaasti..



Oon tyhmä ja joku kerta räjäytän itteni ku oon idiootti...idiootti joka rakastaa ruokaa enemmän kuin omia tunteitaan.

2 kommenttia:

Marski kirjoitti...

Koita ajatella sillee et huomen on uus päivä.. :)

Sopiiko muuten et lisään itteni tohon sun lukija listaas? :)

m kirjoitti...

heippa pikkuinen,
shlogsilaisena sulla ei saisi olla blogissas painotavoitteita.. 45 kiloa on 170 senttiselle kaikkea muuta kun hyvä tavote :/
vastaa mulle, voin joutua muuten poistamaan listalta :s