lauantai 24. tammikuuta 2009

Trying to clean it up


Oon ollu taas niin oksettava että voi luoja. Toissapäivän kalorit oli 4800 ja deletoin kaksi kertaa..söin oksensin, vähän ajan päästä söin ja taas oks..

Eilen taas tuli noin 3000, mutta en oksentanut. Ja masu on ollut kipeä koko yön ja aamupäivän. Kohta mulla tulee varmaan joku BEDi ku syön ku hullu.

Oon kyllä syöny säännöllisesti, mutta silti. Illalla tulee vaan niin kauhee olo, että miks tää elämä on joka päivä samaa paskaa? ja sitte hankin ittelleni vielä pahemman olon syömisellä. Enää ei ole mitään väliä mitä syön, kuhan syön ja syön jotain..



Nykyään myös itken enemmän.

Eilen, tänään..

kyyneleet vaan valuu yhtä'äkkiä

kun ajattelen sitä mitä muilla on, mutta mulla ei..


Isikin kyseli eilen että mitä aijon seuraavaksi tehä, kun toi työharjottelu loppuu. En mä oikeesti tiedä, mä olen uumpikujassa. Oon valinnu niin paljon vääriä reittejä ja mennyt sokkelossa liian syvälle, kääntäen selän mun mahdollisuuksille. Tuntuu että mun elämä olis yks valhe, sivuosa joka voitaisi millähetkellä hyvänsä poistaa tarinasta, koska siinä ei ole mitään järkeä. Ei yhtään mielenkiinnon aihetta.



Ostinpa eilen myös 4.3.2.1 diet&detox puhistus litkua. Olo on niin likainen, että hyi..

Ei kommentteja: