keskiviikko 14. tammikuuta 2009

Rankka päivä


Päivä on tuntunu taas tänään tosi pitkältä ja rankalta. Tai ei se varmaan normaalin ihmisen asteikolla rankka, mutta kun laiska olen niin..

Pienoinen virhe oli eilen illalla kattoa se 4D toka osa siitä xxs tavottelusta. Valvominen tuntu nimittäin aamulla kun kello soi klo 5.00. Töihin 6.30 ja siellä sai juosta ja olla jalkojen päällä koko päivän taas. Ruokatauko oli ainut "hengähdys" tauko. Söin salaattia ja kukkakaalikeittoa nams!

Pääsin 14.30 ja kävelin kotiin, vaikka jaloissa painoikin. Se on niin lyhyt matka että ihan hävettää mennä aamulla bussilla, vaikka vois kävelläkkii. Aamusin vaan oon niin väsyny etten jaksa, sitäpaitsi saa nukkua edes vähän pidempää kun käyttää bussia.

Kotiin kävelyssä meni 20 min ja sitte söin raejuustopurkin(pienen) ja kaksi klementtiiniä. Käytin koiran pienellä lenkillä, ku muistin että tänään on mummon vesijumppa päivä ja se ottaa samalla mun siskon kyytiin että se pääsee uimaan. Pakko oli mennä mukaan, ties koska oon viimeks harrastanu mitään "oikeaa" liikuntaa.

Olin kuitenki sitte niin naatti etten jaksanukkaa ku 20 min uintia. Selkälihakset tuli niin kipeiksi että huh. Kanttis varmaan oikeesti taas alkaa tekeä lihaskuntoa. Sitte lilluin vaan reunalla ja katoin ku sisko ui. Tuli kylmä ja menin saunaan. Istuin noin 15 min siellä.


Sitten kotiin ja katkarapu kuppikeittoa naamariin hmm...

Kone auki ja nyt pitäis taas lähtä juoksuttaa koiraa. Yy en jaksa, pakko kuitenki ku vanhemmat on iltavuorossa...


Ei kommentteja: