tiistai 13. tammikuuta 2009

Viimeinkin uusi kaivattu ystäväiseni!

Eilen sain viimein ostettua oman koneen, jee. Nyt saan päivittää sillon ku haluan ja istua koneella ilman mitään ylimääräsiä paineita, että joku kuikoilee olan yli.
Elikkäs tällä viikolla alotin uudessa harjottelupaikassa. Se on sellanen henkilöstö ruokala niinku. Mun työ tehtäviä on ne keittiö hommat eli kaikkea mitä suurtalouskeittiössä tehdään. Tänäänki esimerkiksi jaoin jälkiruokia valmiiksi kippoihin, pesin niitä isoja patoja ja pussitin sämpylöitä sekä tiskailin.
Yks paha/hyvä juttu siinä on. Ku oon tällänen harjottelija saan ilmasen ruuan siellä ruokalassa. Eilen söin sellasta sipulipeunajuusto-keittoa, mikä oli varmaan todella rasvaista sekä kermasta. Tänään kanakeittoa ja ruisleipää. Silleen ihan ok kun saa valita että ottaako puuro-, keitto-, salaatti- vai ihan normaalin lounaan.
Tuun varmaan joka päivä syömään ton keitto- tai puurolounaan. Se on nimittäin niin raskasta se työ, että mä oon ollu näinä kahtena päivänä ihan puhki. Kotiin tultua koiran kanssa lenkille ja sitte on jo taas kauhea nälkä. Elimistöllekki tekee varmaan ihan hyvää ku saa vähän hivenaineita ja kunnon lämpöstä ruokaa. Ainiin ja oon juonu maitoa ruuan kannsa, vaikka en oo pitkään aikaan juonu sitä, koska eihän kaloreita kannata juoda. (oon syöny sitte tabletteja, mut ei ne vissiin niin hyvin imeydy)
Muuta ihmeellistä ei oo muistaakseni tapahtunut..muutaku että oon ollu totaallisesti tyhmä ton rasvan energia määrien kanssa..

Ei kommentteja: