maanantai 9. maaliskuuta 2009

Terkkarin tarkastus.


Tänään tuli heti koulussa ihan kulman takaa, että tänään alotetaan terkkarin tarkastukset. Tottakai oon ihan aakkosten alussa ja jouduin menee jo tänään. Onneks ei ollu mikään ongelma-aamu, vaan hiukset oli pesty ja vaatteet katottu valmiiksi :>

Käytiin läpi ihan perus jutut hemoglobiin, joka oli 144. Eiks se oo aika korkee? Sekä verenpaine, joka oli mulla taivaissa. Mä tuppaan aina jännittää niin paljo, että se nousee aina pilviin.. Painoki piti sanoa, muttei punnittu. -"Sun painoindeksi on 22, se on normaali" -(yök, normaali)

Mulla ei ollu tietoa mun rokotuskortista, mutta muistin että viimeksi ala asteella olin saanut rokotukset. Tottakai se sitte päivitti mun jäykkäkokuristuksen ja nyt on käsivarsi vähän pipi :/

Kamalin kohta mikä jäi mua kuitenkin vaivaamaan, oli se kuluneen kuukauden mielialakysely. Aattelin heti että ei hitto, mitä mä näistä ympyröin. Ruksasin kuitenki kaikista sellaset positiivisen puolella olevat vaihtoehdot, tai tyydyttävät. Vastaukseks sain sitte, että onks mun mielialat kuitenki melko tasasia? -"öö...joo, voishan aina tietty vähän paremmin mennä.."

Oikeesti se jäi vaivaamaan mua. Mitä se olis sanonu jos olisin sanonu, että ei mulla oo kaikki sillai 'ihan hyvin' vaan 'melko huonosti'. Tai oikeastaan ei niin huonosti ku esimerkiks kolme kuukautta sitte, mutta silti. Kyllä mulla olis sellanen tarve kertoa jolleen näistä mun omituisista asioista, mutta en mä uskalla.. Jos mut tulkitaan väärin ja otetaan liian vakavasti, eihän mulla mitään vakavaa, jotain pientä vain..

Tänään oon syöny pelottavan vähän. Mä yritän olla huomioimatta, koska yritän opetella kuuntelemaan omaa kehoani ja nälkää. Olin niin väsyny ja masis päällä ku tulin kotiin, että käperryin kuuman soijamaito-mukillisen jälkeen heti sänkyyn peiton ja viltin alle. En mä kuitenkaan nukkunu, makasin 3 tuntia silmät kiinni vain. En mä muuta jaksanut.

Mikä mua väsyttää? Mun energisyys taso on romahtanu taas ihan järkyttävästi, kun vertaa siihen viikon takaseen tekstiin. En tiedä, ehkä tää tästä.. nyt kuitenkin kuumaa vanhoutenin kaakaota soijamaidolla ja sokerilla!! (ei makeutusaineilla)


Ja iiks, mulla ei oo ikin ollu yli viittä lukijaa!! Hee

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

on sinulla minutkin, anonyymi lukija. :)

Blue butterfly kirjoitti...

:>>>