lauantai 21. maaliskuuta 2009

Perjantai


Tajuttoman pitkä kirjotus tauko. Ilmoitettakoon että olen siis kuitenkin hengissä. Niinkuin aiemmatkin viikot, niin tämäkin on ollut sekainen. Ja hyvä hyvä suomen kieli :P

Alkuviikosta hyppäsin vaa'alle -> paha virhe, tai hyvä ainakin tajusin ainaki että nyt loppuu tää tajuton hiilareitten syöminen. Oikeesti en edes tajua, et miks pitäis syyä jotain perunaa, riisiä ja pastaa. Eihän niissä ole mitään ravinteita, ainoastaan helvetisti hiilareita. Ne on pakko olla syy mun painon nousuun.

Enkä aio enää tässä blogissa mainita numeroilla painoani. Ei se varmaan edes oikeasti kiinnosta ketään, eikä sen tietäminen ole mitenkään kiinnostavaa.

Kevensin siis ton vaa'alle pomppaamisen jälkeen vähän. Kävin kävely lenkillä ja soin viikon kevyemmin. Eli kirjojen mukaan terveellisesti. Eilen mun sisällä otti kuitenki joku piru valtansa.

Päästiin koulusta aikasin, mulla oli kauhea nälkä. Olin syöny aamulla vaan yhen appelsiinin, enkä mitään ruokiksella. Mun uus "kaveri"(en tiiä voiko nimittää tolla sanalla?) ylipuhu mut sen luokse kahville. Se syötti mulle sämpylän ja kanapiirakkaa. En väitä etteikö se olis ollu hyvää, mutta suolastarasvasta piirakkaa ja oikeeta vehnäpullasämpylää!

Menin bussilla kotiin ja äiti oli menossa kauppaan, menin mukaan. Ostin karkkia ja perus tavarat. Tultiin kotiin kaadoin puolet karkki pussista taskun pohjalle ja lähin juokseen bussille, olin menossa kaupunkiin. Bussin takana söin karkkeja pikkipojan silmien vilkuillessa.

Kävin perillä eri kaupoissa ostin erilaisia makeita tuoteita, karkkeja , muffineita.. makuunin herkkukarkkeja. Kuulostaa paljolta, mutta ei se niin paljon ollut. Halusin lisää, mutten kehdannu ostaa kerralla enempää ku korkeintaan parisataa grammaa. Mitä siitäki olis ajateltu ku norsu ostaa puolen kilon karkki pussin?

Toivotavasti kukaan ei seutannu mun kummallisia puuhia. En kuitenkaan asu missää miljoona kaupungissa siis, joten ihan hyvin joku on voinut nähdä mut kaks kertaa esim :o

Eilisen loppu on jo tässä vaiheessa historiaa, enkä halua enää yksityiskohtaisesti kertoa siitä.


Tulipa myös voicelta ihana Maija Vilkkumaan ihana kappale Igalsin Laura
(en jaksanu perehtyä miten sellasen you tube videon saa laitettua)
tuolla kuitenkin->



Ei kommentteja: