torstai 28. elokuuta 2008

jotain mutinaa..

Mulla tuli vaan yhtä'äkkii kauhee tarve kirjottaa..oon yksin kotona, iik! Pelkään et koht meen syömää jotaa kauheeta, ku kukaa ei oo näkees. Eilenki meni taas jäätelöä iltapalaks, hyi ja mun piti laihuttaa. Ei tää näytä siltä.

Inhottaa ihan kauheesti. Hävettää ku en saa mitään aikaseksi, sinne työkkäriin pitäis mennä. Enkä oo onneks ku koht 3 kuukautta ollu menossa sinne :/

Kaiken lisäks mun mummo pyys mua ruotsinlaivalle sen kanssa. En tiiä miks. Mä oon kyl nähny jotenki sitä tänä vuonna tosi usein. Me vaihetaa kuulumisia ja se tietää et oon aika yksinäinen ja laiska ja kaikkee..
Ehkä se viime sunnuntaina huomas et oon laihtunu vähän ja olin alla päin. Yleensä mulla on siis siellä käydessä päällä huppari ja farkut, mut nyt mulla oli laihistava trikoo paita +hiukset ylhäällä ja kapeiksi meikatut kasvot. Eli näytin niin laihalta ku voin tän kokosena näyttää.

Ehkä se haluaa piristää mua sillä matkalla. Tai sitte se syy oli oikee, et sillä on käyttämättömiä bonuksia eikä vaari kerkeä lähtee sen kanssa. Lupauduin kuitenki lähtemään, ilmaseks reissuun :) Tulee varmaan kyl aika tylsä matka, mut ainakaan ei tuu maattuu vaan kotona.

Lähtö sinne siis maanantaina. Eikä mulla oo mitään kivaa päälle laitettavaa :S
No kai mä kuiteki saan jotain noista vanhoista rievuista yhistettyä..

Ja ärsyttää, ku en osaa kirjottaa silleen ei sekavasti!

1 kommentti:

m kirjoitti...

mä perustan oman sairaalan ja annan kaikille diagnoosiks vaan epätyypillinen läskeys :D