lauantai 16. elokuuta 2008

Oon takas!

Mulla ei oo mitään järkee tässä toihussa taas vaihteeksi. Päätin etten pysty olla kirjottamatta enää vaik en ookkaa tossa mun tavotteessa. Painoa siis 62,5. Viikko sitte vaaka näytti jo 61.8, mut eiköhän mun kädet latonu mun siskon synttäreillä vaikka mitä suuhun ja reps oli valmis. Ja jatkui seuraavana päivänä, joten täytyhän ton painon sitte taas noussa.

Ainut ilonen asia kesässä oli et opin liikkumaan. Tai silleen et oon käyny juoksees pitkästä aikaa, ja meijän alakerran "kuntosali"(kuntopyörä +muutama paino, jumppapallo ja hyppynarut!!) on ollu jopa viikottaisessa käytössä :)
Rakastan lukea toisten blogeja ja oon ihan koukussa joihinki (hyvä mehkaus!). Saatan välil käyä mont kertaa päiväs kattoos et onks se jo päivittän ja tollee :D (hiton kyylä)
Aamulla ku heräsin sato ihan kaatamalla vettä, otti niin päähän ku olin suunnitellu et menisin rullaluistelee!! Viimekerrasta on nimittäin aikaa, oliskohan ollu viimevuonna alkukesästä. Sain kuitenki sitte lähettyy joskus yhentois aikaa lenkille. Oli tosi hauskaa, ku en oo ikinä ollu hölkkääs et meijän koira olis ollu mukana. Meni kuitenki ihan hyvin, välil se meinas tosin alkaa leikkii, ku sitä alko kyllästyttää ni piti ettii sille joku keppi suuhun :D Ku tultii kotii, ni oltii molemmat ihan märkii :D ei haittannu!! satees on kiva juossa ku ei oo niin kuuma ja jaksaa paremmin ku on niin paljo happee ilmas. Plussana viel et ei tuu paljo porukkaa vastaa ku sataa.

1 kommentti:

m kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.