perjantai 22. elokuuta 2008

Kaikki meni niin ok, tai sitten ei..


Toi mun ruokasuunnitelma ei oo menny ihan putkeen. Kyllä mä oon noina päivinä suunnilleen syöny niinku olis pitäny, mut oon syöny kaikkin päivin hedelmiä ja jugurttia..

Jos voisin kelata tunnin taakse päin tekisin mielihyvin...

Oon syöny viimesen tunnin sisällä:

-2 palaa omenapiirakkaa (?)

-n. 1,5 dl mansikkarahkaa (?)

-2 ruisleipää rasvattomallamajoneesilla (140)

-kinuskivanukas (81)


En oo ees ennen pitäny tosta omenapiirakasta, ku oon vihannu ennen kypsennettyä omenaa!! Mutta hyvin meni massuun äsken :S Oli muka niin heikko olo ja annoin palkita itteäni ku tein tänään ½ päivää pihahommii. Noi ompotkii oli meijän omanpihan omenapuista ni piti muka syyä..

Ihan oikeesti mua inhottaa, noiki on niin läpi näkyviä tekaistuja tekosyitä!! Mä oon vaan niin paska! Huomenna ei tartte kyl miettii et pitäsikö mennä aamulenkille, mä vaikka pakotan itteni, HYI.


Tänään muuten:
-5 luumua (65)
-2 puuroa (n.300)
-5 miniluumutomaattia (15?)
-3 siivua broilerileikkelettä (24)
-1 dl jugurttia (40)


Toi olis näyttäny niin paljon paremmalta..


1 kommentti:

maija kirjoitti...

Linkitin sut. <3

Jotkut päivät vain ovat... sellasii.