tiistai 19. elokuuta 2008

..

Olin aamulla ihan innoissani ku paisto aurinko, ku monta päivää on ollu ihan tommosta puol sateista. Sen et kerkesin mennä lukee lehen ja juomaa kupin kahvia ja vettä tietysti. Eli tohon noin puol tuntii ja lähettyy lenkille, ni meni tosi synkäks :( No ei kuitenkaa alkanu sataa lenkin aikana, mut nyt sataa taas. Tänään oltii meinattu laittaa meijän piha vihnoin ja viimein kuntoo, mut eihän siel nyt voi mitää tehä ku joka paikka on ihan litimärkä taas!!! Höh.

En oo oikeesti vieläkään miettiny mitä oon tekees nytte ku koulu loppu.. vaik oli koko kesä aikaa miettii. Todennäkösest oon pitääs välivuotta ja pitäs hakee töitä, mut ei vaan jaksais. Ja mihinhän mä hakisin ees ens vuodeks? Ei tietoa, mua ei tällä hetkellä kiinnosta mikään muukun se et haluun pienemmäks.. Ja vaikka en koko aikaa ajattelis ees sitä ni jotenki tunnen etten pystyis keskittyy mihinkään muuhun kunnolla..:S

Paino lenkin jälkeen oli 61,5, jee!! Tosin olin varmaan hikoillu kaiken nesteen pois, enkä ollu syöny aamulla mitään ni sen takia.. Mut silti :)

Nyt venyttelee lihakset ihan jumi jumi..

Ei kommentteja: