torstai 4. syyskuuta 2008

Olen takas, Suomes..

Olin eilen jo kahen aikaa kotona, mut en jaksannu ku vast nyt tulla raapusteleen tänne. Matka meni hyvin ja huonosti.

Söin siis hyvin, hyvin paljon. Idiootti. Käytiin 2 kertaa buffetissa syömässä ja söin niin sikana et olin varma et maha repeää just. En silti ees yrittäny vaivautuu oksentaa. Ei mun olis täytyny syyä sitä määrää. Ällöttävää!!

Ruotsissa oli just semmosta ku aattelin, nättejä muotitietosia laihoja ihmisiä ja kaikkee... Tunsin koko ajan ku kaikki katto mua kieroon, vaatteet oli varmaan niitten mielestä niin so last season, ku vaan voi olla :S

Alko ahistaa sitte vielä enemmän, ku yritin shopata vaatteita. En mä mitään löytäny, mähän oon lehmä eikä lehmille oo vaatteita. Eli mun päällä mikään ei näyttäny vaihteeksi taas hyvältä. Alko ahistaa enemmän, paljon ihmisiä, kurkkua alko kuristaa vedet tuli silmiin. Sitte oli pakko vaan vetää henkeä. -"Idiootti sä näytätä vielä naurettavammalta, yritä nyt ees hymyillä, et kukaan ei kiinnitä enempää huomiota suhun mokoma itkupilli" sanoi joku ääni mun sisällä.

Mulla ei oo ikinä ollu noin paha olo. Ku päästiin takasin laivaan mentiin heti syömään, ku ei oltu juotu ku aamu ja päiväkahvit ja syöty aamu puurot. Ahmin sitte taas ihan hitosti kaikkee, mummo katto vaan silleen et ei hitto, mitä toi tekee? aikookse ahmii ittesä hengiltä... Loppuilta meni sitte kopsutellessa taxfree -kaupassa. Ku pääsin sitte illalla viimein sänkyyn, ei tarttenu ku laittaa pää tyynyyn, ja sieltähän ne koko päivän pidätelly kyyneleet sitte virtas.


Seuraavana aamuna pakattiin ja kotia kohti. Illalla söin kotona ostoksiani 200g pähkinäsuklaata ja kasan kuivahedelmiä..

Että semmonen matka...
----

Aamulla kamalan paha olo ja kierre jatku. Aamu kahvi ja loput pähkinäsuklaasta 100g ja 70g tummasuklaa levy ja isokulho muroja vielä päälle. Sitten tuli se morkkis, idioottii!! Marssin alakertaan ja oks. Ja oksensin, kerrankin mä oksensin, sain ulos suurimman osan tosta suklaasta ainakin ja ehkä puolet siitä murokasasta. Mut oon silti tyytyväinen tohonki suoritukseen..


---

Seuraavan päivällä

Ei kommentteja: