lauantai 13. syyskuuta 2008

..

Ei tästä tuu mitään. Mistä siis? Tästä elämästä, tai mistään yleensäkkään. Oon taas possuillu vaan. Tänään esimerkiksi massussa jo jugu+leseitä ja kahvi (114), sipsejä ehkä vähä alle 100g?, 4 kpl salaatti/tomaatti/salsa täytteistä tortillaa, alpen light(60). Haluisin tännekkin kirjottaa paljon useammin, mut ei mun elämässä tapahdu mitään, jumitan paikoillani. Herään aamulla, ja illalla ku meen nukkumaan tuntuu et olisin just noussut, eikä mitään olis kerenny tapahtua.
Eilen löysin kaupasta uuen "kevyen" herkun. Tai en tiiä kuinka uus se on, mut kuitenkin. Niissä "pussi mousseissa"(jauhepussissa lisätään vaan 1 dl maitoa) on semmonen vaihtoehto ku suklaavaahto, jossa on 55 kaloria/dl. Ei se tosin paljo auta mua, ku tulee aina vedettyä se koko pussi (3 dl valmista moussea) jos teen sitä, eli 165. Eikä se tietysti oo yhtä hyvää ku se sokeri juttu tietysti, mut ainaki vähäsen kevyempi.
Toinen mitä oon alkanu syömään kauheesti, on Findusin rasvaton majoneesi. 55 kaloria siinäkin per 100g. Hyvä vaihtoehto, jos ei haluu ihan kuivaa näkkäriä tai leipää syyä. Täydellisen kevyt iltapala: näkkäri, sipasu majoneesia, muutama kurkkusiivu ja muki hyvää teetä nam :)
Vaa'alla en oo uskaltanu käyä ties koska taas viimeksi, enkä oo menossa vähään aikaan. En mä uskalla.

Ei kommentteja: