maanantai 29. syyskuuta 2008

Jee mun syndet ja oon vaan haravoinu :P


Hihii, tänään 19 ja mieli tuntuu olevan 5 vuotiaan tasolla. Aamulla ku olin käyttäny koiran oli ihana mennä haravoimaan, hyötyliikuntaa jee :D Tykkään syksystä ku lehet on niin ihanan värisiä enen ku ne putoaa. Pihat on täynnä oransseja vaahteran lehtiä ja haravoijia :D Oon siis reippaillu tänään ja haravoinu yhteensä 3 tunia, 2 tuntia aamulla ja vielä tunnin iltapäivällä. Ja energy- netin mukaan kulutin melkeen 800 kaloria!! AAA, en voi uskoo, mut oli se raskastaki :D.



Tänään oli mun synttärit, mut eilen kävi mummot syömässä kakkua. Söin itekkii 2 palaa ja 3 piparia, mut ei ahistanu kuitenkaan yhtään. Tässä kohtaa voisin myös mainita, että rakastan leipomista ja oon yleensä se joka meillä leipoo kaikki leivonnaiset. Löysin siis yhestä lehestä semmosen ihanan kakkuohjeen ja kokeilin sitä. Tuli ihan älyttömän ihana kakku. Semmonen perjaatteessa maustekaku, johon tuli väliin ja päälle tuorejuusto-tomusokeri kuorrute ja mantelirouhetta päälle :P. Kakkuaikinaan tuli myös omenaraastetta ja voin sijasta oliiviöljyä.



Namm :) omatekemät leivonnaiset on kyl siitä pahoje ettei tiiä yhtään minkäverran energiaa niissä on :S



Tohon leipomiseen vielä liittyen, sain äiskältä synttärilahjaks semmojen leivontasetin :D. Siinä on silikooninen kakkuvuoka, muffinivuoka, 2 sutia, vispilä ja kintaat jossa silikooni päällyste kämmenten kohalla. Oikeesti aika kiva, mut en tiiä uskallanko jatkaa tätä himoleipomista sitte joskus ku muutan pois kotoa, koska saatan syyä kaiken ennen ku mulle tulee vieraita :D. Joten en tiiä, tuleeko sille setille koskaan käyttöä.



Täällä voi kuitenki hyvin leipoa kaikkea, ku mun veli, sisko ja isäpuol on semmosia syöppöjä et mun leipomiset katoaa niitten suihin aina viimeistään parissa päivässä. Enkä aina siis "kerkeä" ahmimaan niitä :D

3 kommenttia:

m kirjoitti...

höh eläintenhoitajan ammattihan on ammatti parhaasta päästä! tai eläinlääkäri.. kaikki eläinjutut on aika arvostettuja :) tietää heti, et tekee sitä vaan auttamisen halun ja hyvyyden nimissä eikä rahan ahneena :) ja pääsee paijaa ihania elukoita

m kirjoitti...

ja hyvää syntymäpäivää!

maija kirjoitti...

Hyvää syntymäpäivää!
Voisimpa minäkin syödä kakkua ahdistumatta, voisimpa...
Leipominen muuten ON kivaa. :---)