lauantai 26. huhtikuuta 2008

Sumu.

Tänään aamulla heräsin kas kummaa klo 7.10 :D no ei niinkään kummallista ku kattoo et mitä tein edellisenä päivänä. Nukuin 16-19.30 päikkärit, väsytti taas eileen nimittäin paljon. Mulla on menny muuten tosi hyvin, oon tyytyväinen mun lähipäivien niukkiin syömisiinkin :)

Eilen tuli syötyä sen nukkumisen ansiosta: jugu(120), pieni omena ja banaani(160?), 2 omenaa ja 2 riisikakkua(n.200) eli YHT. 480 :D!


---

Aamulla oli siis tosi sumusta ja lähin innoissaa meijän koirankans lenkille, oltii jopa 1h 20min se on mulle semmonen melko pitkä ku yleensä teen semmosii vaa tunnin lenksuja. (meillä on semmonen hevosen kokonen koira joka tarttis oikeest paljo liikuntaa).

En tiiä johtuuko tästä syömisestä ja kesän lähestymisestä, mutta mua on alkan ahistaa kaikki ihan pienetkin asiat tosi paljon. Oon ihan paiseessa ku kuulin et mun enolla on häät kesäkuun alussa :( (yksi motivaatio lisää)

PS. Mua ärsyttää kun mä en osaa syyä silleen sopivasti, syön joko liian vähän niin etten laihdu tai liikaa, koska mun paino ei meinaa millään mennä ales päin ja sitten mä taas masennun kun se ei tipu RAI-VOS-TUT-TA-VAA!!


Ei kommentteja: