lauantai 5. huhtikuuta 2008

EIIII!!!

Eilinen meni kyl NIIN päin vittua et ei voi olla totta! Töissä oli jonkuu työntekijän 60-vuotis päivät ni se oli järkänny ison täytekakun sinne paikan päälle :s eli juotii ja syötii sitte kakkukahvit. Töitten jälkee aattelin et voisin soppailemal kuluttaa vähä kaloreita (ostin alennaksesta rintsikat ja alkkarit). Ei se paljo auttanu kuitenkaa, koska ku menin kotii ni meijän äiti oli jääny saitsulle ja ostannu "lapsille" possot! Mutustin sitten sen ja vielä fami-suklaan perään :S JA söin ruuan hetken mieli johteesta kymmenen minuutin päästä. Pastaa ja kananugetteja ://

Mä inhoon itteeni ton takia, mulla ei tartte ku olla vähän hyvällä tuulella tai jotain ja yhtä'äkkii tajuun vetäväni lärviini muitten mukana kaikkee lihottavaa :'( Mä en oikeesti sais olla onnellinen, iloisuus ja hyväntuulisuus pitäis kieltää!! Inhoon myös sitä et ku oon kerran repsahtanu ni annan mennä ja itken seuraavana päivänä, et miks en heti menny lopettamaa vaa jatkoin vaik olin tajunnu syöneeni liikaa!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Oivoi, repsut tuntuu aina niin kamalilta! :( Voimia! <3

Mikä on muuten posso? :D