sunnuntai 6. huhtikuuta 2008

Oon paska ihminen :(

Tänään oli taas mummola kyläily, joten kunnon ateria tuli syötyä taas vaihteeks. Mua ärsyttää ja ahistaa suunnattomasti että mä oon niitten ainut lapsenlapsi (mun vanhemmat on eronnu) ja musta tuntuu että mun päällä on kauhee vastuu. Ne on säästäny mulle kaikenlaisia rahoja esim. ajokorttirahat (en oo ajannu, enkä varmaan aja oon nyt 18.5 v) ja muuttorahoja.

Munhan piti ajaa ajokortti mutten ajanu sitte kuitenkaa. Se syy on naurettava minkä takia mä en sitte loppujen lopuks ajanu sitä. Musta tuntu kurjalta et joku ois maksanu mulle, koska sehän maksaa nykyään ihan tajuttomasti!! (en oo mistään porvari perheestä, mut mun isovahemmilla on rahaa)

En oo myöskään aikonu jatkaa opiskeluja enempää, eli pelkkä ammattikoulututkinto jos saan ees siitä valmistujais papereita. Mä en oo ikinä osannu nimittäin suunnitella mun elämää kuukautta pidemmälle ja näin oon ajautunu tähän tilanteesee. Tän takia niillä ei oo mitään aihetta olla musta ylpeitä ja sen takia mun mummo puhuu kuinka sen siskon lapsenlapsi on lukiossa ja kouluttaa ittesä kunnolla sekä hoitaa asiansa kaikin puolin täydellisesti (oon niin kade, se on niin hoikkakin se tyttö)

Oon täys luuseri ja tällästen asioitten takia musta tuntuu ettei mun tarttis olla ees täällä ,koska mä en merkitse kellekkään yhtään mitää! kuihtuisin vaan pois ni ei tarttis kenenkää enää katella tällasta paskaa!!

---

Ainut hyvä asia tuli käytyy jumpalla, olin myös ekstra kauan saunassa joten kulutin toivottavasti siinä kivasti kaloreita myös :)

2 kommenttia:

m kirjoitti...

eli aika perusviikonloppu :D

Blue butterfly kirjoitti...

yep.