lauantai 19. huhtikuuta 2008

Pohtimista ja jäätelöä!

On taas muutama päivä kulunut kun viimeksi kävin täällä. Mua harmittaa paljon etten osaa kirjoittaa kiinnostavasti, vaan kirjoituksissani mä hypin asioista toiseen : joo no mutta asiasta toiseen..
Muutama päivä sitte oli taas äitin kanssa kinaa jostain ihan ihme jutusta. lähin sitte koiran kans ulkoilee ku oli niin hyvä ilma :> ja muutenkin oon huomannu etten nykyää enää jaksa riidellä vaan kaikkoan ennemmin paikalta. Pitkästä aikaa oli tosi kiva kävellä meijän koiran kanssa! (yleensä pelkkää tuskaa jos tulee vastaan muita koiria, ku se ei osaa yhtää käyttäytyy)

nii no kumminkin, lähes päivittäin kävelen mettässä sen kanssa ja ohi meidän läheisen joen. Mut en kumminkaan muista koska olisin viimeks kävelly ihan sieltä rannasta ja pikkupolkuja pitkin. Siellä on semmosia nuotio paikkoja ja kaikkee tällästä jos ihmiset haluu kesällä siis käyä. (en paljasta enempää ettei kukaan tunnista) oli tosi ihana ilma ja tuli mietiskeltyy kaikkii juttuja, ja rupes oikeesti ahdistamaan tää mun elämä

Mulla ei oo minkään laisia tulevaisuuden suunnitelmia. mun elämässä ei oo mitään muuta, kun syöminen ja tää blogi! ja huomasin myös että oon perustanu tän sen takia että mä haluan olla anorektikko, tiedän! tää on tosi tyhmää koska niillä on oikeesti paha olla ja kaikkee, mutta mä haluisin olla just niin laiha ja itsekäs välittämättä kenestäkään muusta. mua inhottaa kaikki!

lisäykseksi se että ben and jerrys coocies jäde-purkki lilluu täl hetkellä mun massussa sulamassa ja liikkumassa kohti mun maha- ja reisi-ihravarastoja!!!!!! tyhmäääääää kaikki on niin paljo nätimpii ja laihempiiiiiii

1 kommentti:

m kirjoitti...

moi!
blogini on muuttanut:
http://mehkaus.blogspot.com

t. ent. "mionascorner"

PS. muutathan myös linkkilistasi osoitetta! :)