torstai 8. lokakuuta 2009

Tänään se on jo eilinen..

Paha päivä, rankka ja täynnä tekemistä. Kotiin mennes ostin rasian raejuustoa ja 2 pikkulakua. Oleilin ja lähin takasin kaupunkiin ajotunnille...

Ajotunti meni taas päin helvettiä, olin väsyny.. en jaksanu keskittyy.

Kotona iltapalaa hapankorppuja, sulatejuustoa ja kaakaota... ja hapankorppuja, sulatejuustoa sekä kaakaota... sit tulin niin kiukkuselle päälle annoin ylen...

Ja mietin tota tänään et miks mä tolleen. No yksi, en halunnu mennä murulle maha pömpöttävänä ja kaksi, halusin purkaa sen kiukun jotenki pois. Toi viiminen on huolestuttavampi, koska niinhän mä tunsin sillon vuos sitten kanssa.

Jotenki tuntuu ja pelottaa, että kun tulee talvi ni masennun ja kaikki menee vikaan.. Oon ollu paljo enemmän allapäin nyt. Oikeesti miksi? Kun eihän mulla ole mitään syytä, mun asiathan on loistavasti. No jos totta puhutaan, niin ainahan asiat vois olla vähän paremmin..

Pelkään viikonloppua, lauantaina pitäis sosialisoida. Luvattiin järjestää mun ja miehen yhteiset synttärit kavereille. Miten mä saan mun mielialaa nostettua siihen mennessä? Ilta tuntuu varmasti pitkältä ja sitte jos siitä joutuu lähtä vielä jonneen baariin :S Niin paljon kun mä pari viikkoa sitte ootin tätä...

saa nähä jaksaisko lähtä tänään juokseen, kiukuttaa...

Ei kommentteja: