perjantai 16. lokakuuta 2009

I want you to lead me.

Aamu alko ihan mukavasti, pyöräilin kirpeässä ilmassa kotiin kisun luo. Oli taas niin ilonen ku tulin antamaan sille ruoakaa :) Sen jälkeen vaatteitten vaihto, kamat laukkuun ja suunta kohti kaupunkia.

Tänään olis siis ajotunnilla mun "harjotus inssi". En käsitä miten mä pystyin mokaa niin monta kertaa. Autosammu melkeen joka risteyksessä, yhdissä valoissa 2 kertaa ennen ku pääsin liikkeelle :S. Olin jo alussa sekkasin jännityksestä ku lähettiin ja eihän sitte menny ollenkaan hyvin ku koko ajan töppäilin. Tuli niin paska fiilis ja alko kiukuttaa rinnassa.

Sen kerran ajo-opettaja tai "teko inssi" anto palautetta sitte siinä autossa tunnin lopussa. Ensin hyvät jutut siis että mulla on ihan hyvä vauhti ja ajan muutenki hyvin, mut ongelma on niissä helpossa kohissa. Teen helpoista risteyksistä liian hankalia, ku pysähtelen ja oon liian varovainen väistellessäni kaikkia. Tarvin paljon lisää itsevarmuutta tohon mun ajamiseen luottaa muihin ihmisiin, että ne osaa säännöt ja väistää mua.

Noinhan se menee, kyllä mä myönnän että toi on totta. En vaan uskalla, en halua joutua kolariin. Just ku elämä on alkanu tuntua elämisen arvoiselta ni alkaa pelottaa. Lyön jarrut pohjaan enkä uskalla edetä varmasti. Sen voi niin helposti verrata "oikeeseen" elämään.

Mua pelottaa vaan. Mitä oikeesti tapahtuis jos mun ja poikakaverin välillä tapahtus jotain? Olisko mulla enää valopilkkua mihin kurkottaa? Voisko jatkaa ystävinä, niin että sen kautta kaveriksi tulleet ihmiset pysyis tavoitettavissa. Nyt mulla on paha olo, kurkkua kuristaa.. haluan itkeä, mutta mistä? siitäkö mitä mulla nyt on vai siitä mitä tapahtuu jos tämä korttitalo sortuu...


I see through 30
Getting older every day
My soul drawing pictures
Of innoccent times
Can you add color inside these lines

I want you to lead me
Take me somewhere
Dont want to live in a dream one more day

I want you to lead me
Take me somewhere
Dont want to live in a dream one more day

Sure if we change our perspective
I'm certain I will change today
I'm certain it will change our ways
When things fall into place

I want you to lead me
Take me somewhere
Dont want to live in a dream one more day

I want you to lead me
Take me somewhere
Dont want to live in a dream one more day
(In Flames - Come Clarity)

Ei kommentteja: