keskiviikko 14. lokakuuta 2009

Onnistunu päivä, kera sulatejuuston :P

Tänään on taas pyörinyt niin miljoona asiaa päässä. Hyviä asioita kuitenkin autokoulun teoriakoe läpi, ei herkkuja, kävin lenkillä ja jaksoin tehä vielä lihaskunnot päälle. Ihanan väsynyt olo, se tunne ku on liikkunu :)

Asiasta toiseen sitte, että miks ihmeessä lueskelen noita masis blogeja jos mulla ei oo mitään. Ne vaan kiinnostaa ja voin myöntää jollain tapaa kiehtoo... miks syömisvammaisuus on kiehtovaa.. Ei se niin sais olla ihmiset kärsii ja voi huonosti.

Lenkille mennessä tuuli tosi kovasti. Olin varautunu muuten vähä liianki hyvin, mut olis voinu olla joku hattu ku korvia alko särkee.. No tuli kelailtua vaikka mitä, ku jätin suosiolla ämppärin kotiin. Mieli vilis taas niin miljoonia asioita. Mitä tää talvi taas tuo tullessaa...

Lenkin jälkeen lihaskunto ja lyhyet venyttelyt. Sitte tein jotain mitä en oo pitkään aikaan tehny, vilkasin mun sulatejuuston tuoteselostetta. Kaloreita 250/100g hmm.. jos mulla on kaks hapankorppua (30 kaloria/kpl) ni silloon yhessä on melkeen sata? vai monta grammaa menee yhtee leipää.. eli kahdessa hapankorpussa sulatejuustolevitteellä on muka 200 kaloria. Se tuntuu hurjalta määrältä, koska eihän niissä oo juurkaan syötävää. Mulla kun on yleensä ollu tapana tehä niitä sellaset 5-6 kappaletta.

Ei nyt kai muuta tällä kertaa :)

Ei kommentteja: