torstai 22. toukokuuta 2008

Öyyh


Voi voi ja voi

Ei itse asiassa voi, vaan sen rasvan ja sokerin määrä jonka oon syöny. Oon ollu taas esimerkillinen huono ihminen tän koko viikon etten oo jaksannu vaivautuu kirjottelee ollenkaan.


Tähän päivään kuitenkin. Ihanaa yks aamu sitte viikonloppu (puuh), oon niin väsyny et ei voi ees olla nimittäin totta (miksihän? kun en oo ees mitää muuta tehny ku syöny)
-----
Kävelin sitte töitten jälkee keskustaa, ku mun pitäis vissii löytää joku asu mun päättäjäisiin... En mä kauaa kaupoissa kuitenkaan viihtyny, ku tuli ihan kauhee ahistus puuska :S oikeesti löysin tosi kivan näkösiä kaikkia pukuja, mut sitte ku aloin kuvittelee ne päälläni ei alkanu ku kurkkua kuristaa...

alko ahistaa ihan älyttömästi :/ en mä sitte mitään voinu ettii, ku en mä ois mitää pystyny kokeilee ku ne olis varmaan ratkennu...

Menin sitte ulos kauppakeskuksesta ja tulin ulos ja näin jädekiskan. Siinä sitte mentiin. Löysin itteni vähän ajan päästä tietenkin puistosta lipittämässä kahvi jädeä tötteröstä :'(

yyyyyyyyyyyyyyyyy

1 kommentti:

m kirjoitti...

hoo mullaki on viel yks salikerta käyttämättä enkä saa millää mentyy sinne :D aina keksin jotain ihan kummallisia tekosyitä... -_-