perjantai 16. toukokuuta 2008

oi voi, mulla on niin paha olo...

Päivä alkoi ok, puhelakolla äidille eilisestä riidasta. Taas. Join kaks kuppia kahvia ja lähin hölkkää pysäkille, ku meinasin taas myöhästyy bussista. (huonot puolet ajokortinomistajattomuudessa, joutuu mennä julkisilla, sillä töihin en viitti pyöräillä olisin ihan pöllähtäneen näkönen) En kuitenkaan menny bussilla vaan mun työnantaja sattu ajaa pysäkin ohi ja huikkas mut kyytiin :) (se on mun pikkusiskon kaverin isä ja on asunu meijän naapurissa pari vuotta sitte)

Töissä meni tänään hyvin, en tosin käyny syömässä ku ei yhtään huvittanu eikä edes ollut nälkä. Töitten jälkeen puhelin oli vastaan ottanut 3 puhelua ja 2 viestiä. Yksi viesti kaverilta, yksi äidiltä ja puhelut myös äidiltä. Mä olin kokonaan unohtanut, että me oltiin ajat sitte sovittu äitin kanssa et mentäis tänään katsastamaan kirppiksiä ja yhtä uutta mestaa joka on vasta avattu.

Kävelin ripeästi parkki paikalle ja ärsyyntyny ku olin unohtanu sen "reissun" olin suunnitellu just päivän loppuohjelman. Olin aatellu mennä kotiin syyä puuroa jossa omena kuutioita ja mennä salille. Pöh, menin sitte autoon äiti oli ihan tajuttoman pahalla päällä. Auton huolto oli tullu odotettua kalliimmaks. 500 €, viissataa! Se on isoraha tälläselle keskiverto köyhimyksille.. Tuli sitte kauhea riita, enkä suostunu nousee autosta ku ajettii kirpparin etee. "No tuut sä? häh?!"
-"En mä haluu, ku raivoissaa ei pysty keskittyy mihinkään" sanoin
- "Ei sitte"

Sitte me ajettii lidliin. Sieltä kinusin kärriin funlihteja jotka oli tarjouksessa :> hmmm. Ite ostin sorpettia, josta sain vinkin yhdestä blogista jota satuin yks päivä lukemaan. Ei mun ostokset kuitenkaan siihen jääny. Kaappasin varuiks 200 g valkosuklaalevyn jossa mansikka töhkiä ja vaahtokarkki pussin (mun vakio ostokset lidlistä)

Kotona kuitenki mulle tuli yhtä'äkkii kauhee nälkä ku en ollu syöny koko päiväs. Alottelin sitte sitä suklaalevyä, söin pari riviä. Ja oikeesti siihen tulee himo. Joten söin puol levyä.
Sitte oli ruoka, meillä oli grilliruokaa. Söin 3/4 paprikaa, salaattia ja kalkkunavartaan (joku semmonen valmiiks marinoitu juttu) oli ihan ok. Sen jälkee menin kattoo telkkuu söin loput suklaasta ja katoin huippista. Sitte tuli kauhee himo niihin vaahtiksii ja otin sen pussin esii ja hotkasin sen :S Lisäksi söin "tasapainottaakseni" valmiin kanahampparin, joka oli jääny yksikseen jääkaappiin :SSS

oivoi

ps. ihan omituista, mun menkat alko. Ne on tullu mulla viimeks pääsiäisenä :S outoo.. ei voi olla liian vähästä syömisestä, ehkä se on ylipainosta tai stressistä..

1 kommentti:

m kirjoitti...

piuuuuuuuh!

jopas oot hetkutellu ;) nam mullakin alko tekee mieli suklaata ihan kauheesti! onneks meillä ei oo. on vaan 3 pussii sipsii ja 3 litraa jäätelöö ja keksejä ja lakua ja ja ja... o-ou!