sunnuntai 11. toukokuuta 2008

Yök mua!



Aamu alko ihan ok kahvia ja voikkuleipiä äitille :> Sitte syötii tosi terveellisest prinsessakakkuu ja kahvii aamupalaks hmm.. (sitä ennen olin syöny jo päärynän) Sen jälkee heräiltii ja lähettii mun isäpuolen vanhemmille.

Tässä vaiheessa voisin kertoa että isäpuolen vanhemmilla on aina tarjolla kaikkee toosi suolasta ja toosi sokerista, toisinkuin mun äidinäidillä joka korvaa rasvan aina öljyllä ja sokerin makeutusaineilla.

Isäpuolen vanhemmilla mussutin siivun semmosta munakasrulla juttuu jossa oli sillii ja kaikkee ällöö, tiiän! ja söin myös kuningatar vohvelin ja n 2dl sokerilimuu :S. Sen jälkee lähettii kotii ja menin ekaa kertaa tänä kesänä hyppii meijän trampalle :D tuli ihan tosi kakara olo ja naapuritkii vähä katto, mut ainaki kulutin vähän siitä ruokamäärästä :> ( pompin kyl vaa jotaa 10-15 min)

Sitte olis ollu päivälliseks grillimakkaraa, lohta ja perunanyyttejä +salaattii tietty. Sain luikerreltuu ittelleni vähän vajaan lautasellisen salaattia ja noin 5 cm siivun lohifileestä, namm.. sen jälkeen äitinäitille -->

Siellä pakastekinuskikakkuu ja pipru sekä 2 dl karpalo greippi vissyä ja noin 1,5 dl pepsimaxia. Siellä oli pitkästä aikaa mukava käyä, unohin hetkeks jopa mun kaikki "suuret huolet" melkein. Broidi kaivo esiin jostain jonkun kivikautiset sulismailat ja pelailtii siinä samal sitte ku koira riehu ihan innoissaa siellä isolla laakeella pihalla (meijän piha on semmonen kirpunkokonen) Joo mut oli pitkästä aikaa hauskaa :)

Joo siinä mun päivä ainakin luulin olevan syömisten osalta, lähtiessäni seittemältä salille. Salilla olin tunnin jumpassa jossa hikoilin kun pieni sika, hävettää ihan kauheesti kun on niin hyvä pintaverenkierto naamassa :S ja pyöräilin siis sinne ja takaisin. Ku lähin pyöräilee kotii, ni oli ihan tajuttoman kylmä ku mul ei ollu ku trikoo paita ja 3/4 farkut mukana. Kotona sitte hotkasin kourallisen rypäleitä ja banaanin, kävin suihkussa, menin keittiöön tein 2 vehnäleipää kalkkunaleikkeellä, katoin huippiksen, söin kupin kermajädeä kinuskikastikkeella, katoin jokukaltaiseni 3/3.

Ja nyt oon tässä, mitähän mä ajattelin. Mä en uskalla edes laskea paljon mä oon tänään syönny, mun ei olis pitäny ahmia tota kaikkea. Vaikka eilen lupasin että se ei haittaa niin nyt kaduttaa, ei huvita mennä nukkumaan ku maha on ihan täynnä ja aamulla se on niin kipee että mä en varmaan pääse ylös :S Huomenna mä syön vain 2 omenaa, se on nyt päätetty! tätä mä en halua nimittäin mokata.

Ei kommentteja: