torstai 15. toukokuuta 2008

Ahdistaa aivan järettömästi tällä hetkellä :'(

Mä vihaan asua kotona, mä inhoon tota valitusta joka asiasta ja lapsien rääkymistä! Inhoon myös sitä että kaapit notkuu täynnä ruokaa, jotka huutaa koko ajan mun korvaan: "syö, syö et sä ikinä kumminkaan onnistu missään mitä sä yrität"

Mä inhoon tätä päivää kaikin puolin. Töissä asiakkaat ei oo taas vaihteeks osannu muutaku valittaa joka helvetin asiasta. Mikään ei oo hyvin kenenkään mielestäl. Ne ei helvetti tajua, etten mä sille esimerkiksi minkään voi jos tarjoustuotteet loppuu kesken, tai en tiedä jostain tökötistä kuinka kauan se kestää vanhenematta, jos siinä pirun paketissa ei ole päiväystä. Ei, ei, ei mikään ei riitä niille.

Mua ärsyttää se etten mä oikeesti jaksa keskittyä mihinkään, mua ei huvita mikään. Mä näytän aivan kamalalta rölliltä. Tämä rölli on lihava, jolla on kilometrin pituinen tyvikasvu ja ulosmallista kasvaneet hiukset. Miljoona vuotta sitten ostetut vaatteet, jotka on ollut muodissa kivikaudella.

Miks, miks?, miks?! sen takia koska oon laiska, eikä mulla ole rahaa ostaa yhtään mitään. Mä haluan että tää fuckin työssäoppiminen loppuu ja pääsen hakemaan töitä(ei kukaan mua ees varmaan huoli) ei huvita tehä töitä ilman palkkaa. Mä haluan täältä kämpästä niin paljon pois. ja tällä hetkellä koko maailmasta..

Välillä mä oikeesti mietin, et mitä väliä tällä kaikella on. Jokaisella ei oo ku yks elämä ja sillä ei oo mitään väliä miten sen elää. Mulla on ollu kohtalainen lapsuus, ja se riittää melkein mulle. Mun tulevaisuus näyttää niin yksinäiseltä. Mä en jaksa opiskella, joten hankin varmaankin jonkun paskan duunin, jossa kidun vanhaks ja kuolen pois. Ei kuulosta houkuttelevalta. Sen takia mä haluan pois, mua oksettaa tää paska elämä...

---
2 ruisleipää, 2 kahvia, cottifrutti, munakas ja tomaatti, 2 keksiä ja kahvi
oksettavaa, hyi mua!

2 kommenttia:

m kirjoitti...

:(((((((((( oot syöny paaaaljon vähemmän ku mä..

6 ruisleipää päällisineen
hernekeittoannos
2 isoo palaa pannukakua
100g jäätelöä
2 kahvia
tilkka maitoa
2 karkkia
2 viinirypälettä


................................................... :'(

Dolcee kirjoitti...

ääh ärsyttävää riidellä porukoiden kans! Mun äitiki suuttu mulle tänään, tossä äsken(?) en ees tie mistä. Haluaisin mielummin huutaa ja raivota , ärsyttävää ku en ees tie mistä se suuttu ja miks jne jne ;P
harmittaa ;/