lauantai 8. maaliskuuta 2008

Sitä samaa paskaa..

Oikeesti tästä ei tuu nyt yhtään mitään! Mä olin ihan varma et tää olis helpompaa ku alotin kirjottamaa tätä blogia. Täl hetkellä ku mietin asiaa, ni mulle on tullu ruuasta vaan ihan kauhea pakkomielle. Jos mä sorrun syömään joitain kakkaa, niin jatkan samaan malliin niin monta päivää et oon mun lähtöpainossa :S jolloin herään ja kattomaa mitä mä oon taas menny tekemään!!

Oon myös huomannu et tää tekemisen puute ja vähäiset tunnit koulussa, on taas vaihteeks laiskistanu mua. Olin aattellu niin varmasti et nyt mul on aikaa liikkua oikeen kunnolla ja olla syömättä niitä koulun sapuskoita, mut paskan marjat. Oon syöny nyt parin viikon aikan niin paljo sokeria ja kaikkia vehnä tuotteita et on ihan turvonnu olo :S

Huomenna taas vaihteeks ollaan menossa kyläilee, sen jälkee on kyl sitte pakko suunnistaa salille! Ja oon onneks varannu jo maanantaille bodypumpin johon mun on pakko mennä :D Ehkä mä yritän taas uudestaan, yritän päästä tavoitteisiini, koska sen takia mä oon ne laatinu!

Ei kommentteja: