torstai 13. maaliskuuta 2008

Olipas päivä.. (eilinen)

Eilinen oli yks sekava päivä. Heräsin ensinnäki ihan pökerryksis vasta n. 10.30, mikä ei oo yhtään mun tapasta. Se sentakia ettetn saanu untaku vasta joskus klo 2. Ei siin mitää muuta vikaa, mut jos oon nukkunu pitkään mun koko päivä tuntuu sellaselta unissakävelyltä :s.

Tän lisäks mun piti juossa koko loppupäivä ettimässä itelleni työssäoppimispaikkaa, ku mulle luvattu paikka teki temput ja sano et ei niil ookkaa oikeestaa mitää järkevää työtä :/. Mä en oikeesti tajuu, mä jotenkii putosin ihanku jonnee kuoppaa ja kyyneleet alko valuu pitkin mun poskia..(annoin sitte ittestäni oikeen hyvän kuvan) Pistän sen ihan oikeesti sen ton nukkkumisen piikkiin. Onneks mä löysin sitte toisen paikan puolen tunnin sisään :) Ainut hyvä asia siinäpäivässä!

Ja tossa kaikessa hässäkässä mä lähes unohin syyä! Voitteks kuvitella :D Tosin illalla korvasin senkin erehyksen, ku meillä oli perheiltapala pitkästä aikaa moneen vuoteen. (Yleensä meillä syyä iltapala olohuoneessa kattoes telkkuu ja syyessä koska haluu) No siin oli sitte kaikkee näkkileivästä tuoreisiin karjalanpiirakoihin ja teestä kaakaoon :S. Arvaatte varmaan jo ettei menny hyvin.

Aamupala
-pieni kaistale mustikkapiirakkaa ja kahvi

Iltapala
-vaalealeipä (kalkkunasiivu, tuorejuustolevitettä, salaatinlehti)
-karjalanpiirakka (tuorejuustolevitettä, kurkkusiivuja)
-muki kaakaota :S



Tänään mulla on vielä vapaa päivä ennen töihin menoa, ihanaa sai nukkua rauhassa :> Mulla on oikeesti joko nukkumisrytmi menny ihan sekasin, tai sitte mulla on joku nukkumisongelma, ku viimeyö meni taas pyöries sängyssa vaan :/

Tähän mennessä tullu syötyä:

-kahvi
-riisipiirakka (tuorejuustolevite)
-hapankorppu (tuorejuustolevite)

Ei kommentteja: