tiistai 11. maaliskuuta 2008

Namm, Jugurttia! :D

Aattelin vähä kirjottaa vaihteeks jotain asia pitosta tekstiä noitten mun itsesääli kirjotusten jälkeen :D

Elikkäs jugurteista, niitähän on vaikka minkä makusia ja laisia. Itse mä en tykkää mansikka enkä vadelmajugurteista, lähes kaikki muut menee.. Mua ällöttää niissä ne löllöt marjaköntit :s.

Jugurteissa on monta hyvää puolta. Niissä on esimerkiksi kalssiumia ja ne on makeita, joka ehkäsee mulla ainakin makean himoa! Oon erityisesti rakastunu noihin valion veriappelsiini ja banaani jugurtteihin, ne on toosi hyviä :>




Veriappelssiini

Ravintosisältö (100 g:ssa)
energiapitoisuus 40 kcal
proteiinia 3.8
hiilihydraatteja 6.4
rasvaa 0.1




Banaani


Ravintosisältö (100 g:ssa)
energiapitoisuus 40 kcal
proteiinia 3.8
hiilihydraatteja 6.4
rasvaa 0.1





Niissä on siis vain 40 kalorii 100 grammas! Eli voi hyvin mielin syyä 2 dl :)
ps. Mitä ihmettä mun painolle oli käyny?! Tulin koulusta siin kahentoist aikaa ja menin vaa'alle. En kyl tosin ollu syöny viel mitää tänään, mut silti! mun paino oli 62,4 :o päivässä tippunu n. 2 kg! Joo tiiän mul oli tyhjä maha, mut silti.. ehkä muhun oli kertyny vaa niin paljo nestettä sen kamalan syömisen jäljiltä, ja nyt ku ne lähti pois ni painoki teki harppauksen ales päin :)

Ei kommentteja: