lauantai 29. maaliskuuta 2008

Anteeksi blogi ettei ole ollut aikaa kirjoitella..











Noniin ihanaa, kun vihdoin tuli viikon loppu sillä mä oon ollu taas koko viikon vaihteeks ihan väsyny! Onneks tää flunssa on melkeen poissa ja oon käyny 2 jumpas täl viikolla :) (en oo uskaltanu rajummin, ku muutama vuos taakseppäin sairastuin keuhkokuumeesee ku rasitin itteeni liian aikasin)
Syömiset olis voinu mennä silti paremmin, sillä en oo kauheesti keskittyny siihen mitä oon syöny. Esimerkki peruspäivästä:

-2 kahvia
-kahvi puolikas lihis :S (töissä kahvitaolla kauhee nälkä jo) ja siellä on edellisen päivän myymättämiä leivonnaisia
-profeelin cottifrutti ja omena
-omena
-illalla jäde tai suklaapatukka


Ja alle on hyvä kirjottaa, että äiti on huolehtivainen joka kuskaa kaikkee kakkaa kotii et kaikki sais mahollisimman nuorena sydänkohtauksen syöttämällä niitä herkkuja :D ja vaatii syämään, sillä ihminen ei elä pelkillä omenoilla ja kahvilla!? (siis miksipä ei)


Äsken etsiskelin vähä thinspoa tähän päivään ja on se Nicole kyllä niin ikuinen kohteeni thinspiration suhteen! (ja mä en osaa lisätä kuvia niin että ne tulis toho loppuun :/ jos joku tietää niin voi kertoa mulle)

2 kommenttia:

m kirjoitti...

kiitos palautteesta!
Kuvia voi siirrellä teksin eri kohtiin ihan kylmästi klikkaamalla ja raahaamalla. Eli klikkaat kuvaa ja vedät sen haluamaasi kohtaan. Joskus se on vaikeeta varsinkin jos kuva on iso. Tietenkin kuvan voi myös laittaa ensin ja kirjoittaa sen yläpuolelle, tai copypastella siirrellä tekstejä. Minulla ei kyllä tuo copypaste toimi "Luo" -osiossa vaan pitää vaihtaa "Muokkaa HTML-koodia" -kohtaan.

:)

Blue butterfly kirjoitti...

juu kiitos, pitääpi kokeilla :)